۱۸ هزار متر از پارک جنگلی زیباشهر به مکان های عمومی و رفاعی تبدیل می شود

 

عضو شورای اسلامی شهر قرچک گفت: ۱۸ هزار متر از پارک جنگلی زیباشهر به مکان های عمومی و رفاعی تبدیل می شود.

به گزارش ورامین تدبیر و به نقل از فارس ، مهدی زمانی افشار در نشست خبری با اصحاب رسانه و تجلیل از خبرنگاران، اظهار داشت: رضایتمندی اصحاب رسانه از مدیریت شهری بزرگترین هدیه ای است که به مجموعه شورای داشتند و ما قدردان اصحاب رسانه هستیم.
وی افزود: موضوع پارک جنگلی اتفاقی بود بسیار درخشان که حدود ۲۰ سال گریبان گیر مردم بود و به همت مجموعه شهری ۷۰ هکتار از پارک جنگلی آزاد سازی شد و سند آن به نام دولت شد و دولت نیز در برنامه بعدی بخشی از آن را در اختیار شهرداری قرار داد که بالغ بر ۱۸ هزار متر از آن اراضی در حال تبدیل شدن به مکان های عمومی و رفاعی است تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
عضو شورای اسلامی شهر قرچک تصریح کرد: دریافت ۱۷۰ هکتار زمین از دولت و تخصیص آن به آرامستان از دغدغه های مهم مردم و اعضای شورای شهر بود که در حال انجام است.
وی افزود: ۵ بازار هفتگی محلی در سطح شهر در نظر گرفته شده است و این بازار هفتگی باعث می شود یک سری افرادی که اقدام با فروش اجناس و دست فروشی می کنند به این بازار نقل مکان کنند تا سد معبر در دو خیابان مهم کاهش پیاده کند.
زمانی افشار در پایان اظهار کرد: تعدادی از پلاک های که در سنوات گذشته تفکیک ثبتی قدیم داشتند و مردم اجازه هیچ گونه ساخت و سازی را در این زمین ها نداشتند برای همه آن زمین ها مجوز صادر شد تا سرانه زمین در سطح شهرستان گسترش پیدا کند و به نحوی بتوانیم قیمت اراضی را در شهرستان کاهش دهیم.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو × سه =

Top