دریافت مجوز ۱۶۰ هکتاری برای احداث آرامستان قرچک/ بازگرداندن پارک جنگلی زیباشهر به شهرداری

 

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک گفت: اقدام خوب شهرداری و شورای شهر در حوزه حقوقی و دریافت مجوز ۱۶۰ هکتاری برای آرامستان در جنوب قرچک بود که در نوع خود بی نظیر است.

به گزارش ورامین تدبیر و به نقل از خبرگزاری فارس، محسن کهزادی در نشست خبری با اصحاب رسانه و تجلیل از خبرنگاران، اظهار داشت: اتفاقات بسیار خوبی در شهرداری قرچک در سه سال گذشته رخ داده و در حوزه حقوقی توانستیم پارک جنگلی ۶ هکتاری زیباشهر را از دست معارضین بیرون بکشیم.

وی افزود: اقدام خوب شهرداری و شورای شهر در حوزه حقوقی و دریافت مجوز ۱۶۰ هکتاری برای آرامستان در جنوب قرچک بود که در نوع خود بی نظیر است.

رئیس شورای شهر قرچک تصریح کرد: با صرفه جویی هایی که توسط شهردار انجام شد و کم کردن هزینه های جاری اعتبارات پروژه های عمرانی ۶۰ درصد است که پروژه های بسیار خوبی به سرانجام رسیده است.
وی بیان داشت: شورای اسلامی شهر قرچک در دوره پنجم از بهترین شوراها در طول مدت شورای اسلامی این شهر بوده است.

کهزادی تصریح کرد: یکی از نکات مثبت و رو به جلوی شهرداری قرچک این است که از مصالح ساختمانی استاندارد استفاده کرده، در حوزه سد معبر مجموعه شهرداری نمره قابل قبولی به خودمان نمی دهیم و بیشترین پرونده قضائی را در حوزه سد معبر داریم.

رئیس شورای شهر قرچک در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: فاز اول کمربندی شمالی از ابتدای دروازه قرآن تا خیابان فردیس شروع و تا پایان دوره پنجم شورای شهر افتتاح و راه اندازی می شود تا مسیر تردد مردم به راحتی سهولت پیدا کند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هجده − 7 =

Top