عضو شورای اسلامی شهر قرچک: بودجه شهرداری قرچک در طول ۳ سال سه برابر شده است

عضو شورای اسلامی شهر قرچک گفت: بودجه سال اول شهرداری در سال ۹۶ مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بود و بودجه امسال شهرداری ۱۹۵ میلیارد تومان است و این بودجه با پا فشاری شهردار قرچک تصویب شد که با تصویب این بودجه پروژه های عمرانی در حال انجام است که این بودجه در طول سه سال سه برابر شده است.

به گزارش ورامین تدبیر ، حسین حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه و تجلیل از خبرنگاران، اظهار داشت: خبرنگاری از شغل های سخت و زیان آور است از کسانی که در این عرصه فعالیت می کند تقدیر می کنیم چرا که کار دشوارو سختی را انجام می دهند.

وی گفت: پیشاپیش ایام سوگواری امام حسین (ع) را خدمت شما تسلیت عرض می کنیم، هر اقدامی که در مجموعه شهرداری قرچک انجام داده در جهت رضایتمندی مردم است و امیدوارم به عنوان خادم مردم بتوانیم انتظارات مردم را بر آورده کرده باشیم.

عضو شورای شهر قرچک افزود: راه اندازی سراهای محله از سال قبل آغاز شده است و امسال به خاطر ویروس کرونا کمی کم رنگ شده است و امیدواریم بعد از اتمام کرونا شروع به کار کند.

وی در خصوص پروژه کمربندی شمالی، گفت: کمربندی شمالی قرچک در فاز اول شروع به کار کرد و انتخاب پیمانکار برای فاز دوم نیز در حال انجام است و بزودی فاز دوم نیز شروع میشود تا بزرگترین پروژه عمرانی شهر در سال پنجم هم شروع به کار کند.

حیدری در پایان بیان داشت: بودجه سال اول شهرداری در سال ۹۶ مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بود و بودجه امسال شهرداری ۱۹۵ میلیارد تومان است و این بودجه با پا فشاری شهردار قرچک تصویب شد که با تصویب این بودجه پروژه های عمرانی در حال انجام است که این بودجه در طول سه سال سه برابر شده است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یک × سه =

Top