نماینده ولی فقیه در ورامین: قدردان زحمات ناجا هستیم / کلانتری امرآباد و خیرآباد در سریع ترین وقت ممکن ایجاد شود

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: باید قدر استقلال و امنیت کشور را بدانیم ، پاسداری و خدمتی که نیروی انتظامی به مردم و شهروندان جامعه می کند، امری پسندیده است.

آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر شنبه ۱۷ مهر ماه به‌مناسبت اولین روز از هفته ناجا در دیدار با فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که در بیت معظم له برگزار شد ؛ بیان کرد: پاسداری و خدمتی که نیروی انتظامی به مردم و شهروندان جامعه می کند، امری پسندیده است و پرسنل این نهاد مقدس باید قدر خود را بدانند که در چه نهادی مقدسی خدمت می کنند.

آیت الله محمودی خاطر نشان کرد: امروزه ما در جمهوری اسلامی ایران غرق در نعمت هستیم ، بنده از مسائل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه با خبر هستم ، اما وقتی با زمان پهلوی و قبل از انقلاب مقایسه می کنم ، می بینم ، در حال حاضر ما غرق در نعمت الهی هستیم ، اتحاد و امنیت ایران اسلامی مثال زدنی است.

امام جمعه ورامین بیان کرد: مردم مناطق امرآباد و خیرآباد ، منتظر تشکیل کلانتری در مناطق خود هستند و امنیت بیشتری را از ناجا خواهان هستند ؛ ضمن اینکه مسئولان در این زمینه تلاش بیشتری را داشته باشند و به امنیت و فضای اطراف مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین توجه ویژه ای کنند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × 1 =

Top