جوان‌ترین فرماندار دهم استان تهران دولت سیزدهم شد

 

    • با پیشنهاد وزارت کشور و رای اعتماد هیات وزیران، مهندس محسن منصوری به عنوان استاندار تهران تعیین شد. وی از جمله مدیران کارآمد جوان انقلابی است که در سال‌های اخیر مسئولیت‌های کلان محلی و ملی را برعهده داشته است.

منصوری متولد سال ۱۳۶۳ از شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه تهران و مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید از دانشگاه شهید رجایی است.

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیر عامل بنیاد علوی، مدیر عامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی با حکم آیت‌الله رئیسی و فرماندار ورامین در دولت دهم از جمله سوابق مهم وی بوده است.

منصوری همچنین معاون دفتر وزارتی در وزارت آموزش و پرورش، قائم مقام ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ورامین، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم شورای اسلامی مجلس نهم و دبیر کمیته مستندسازی وزارت آموزش و پرورش را برعهده داشته است.

محسن منصوری در دولت دهم به عنوان جوان‌ترین فرماندار کشور، سابقه درخشانی از خود به جا گذاشته و به‌عنوان فرماندار برتر استان تهران برگزیده شد. او همچنین دبیرکلی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان را هم برعهده داشته است.

وی همچنین هفته گذشته با حکم رئیس‌جمهور عضو شورای عالی هلال احمر شده بود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یازده − 11 =

Top