شهرداری نباید مبالغ ارزش افزوده واریزی از سوی دولت را بیش از حد مجاز در امور جاری هزینه کند

فرماندار پیشوا مطرح کرد:
?لزوم چابک سازی مجموعه شهرداری پیشوا/پرهیز از عملکرد شعاری در جذب سرمایه گذاری شهری

?فرماندار شهرستان پیشوا با تأکید بر لزوم چابک سازی مجموعه شهرداری و جلوگیری از مصرف بخش زیادی از اعتبارات ارزش افزوده برای هزینه های جاری، گفت: شهردار جدید باید از عملکرد شعاری در زمینه جذب سرمایه گذار بخش خصوصی پرهیز کرده و بتواند اقتصاد شهری را متحول کند.

?وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در مدیریت شهرداری پیشوا افزود: در حال حاضر شهرداری با یک وقفه و کندی در امورات خود مواجه شده که باید به آن سرعت دهیم و با انتخاب یک شهردار مجرب و کارآزموده اقدامات خوب و بزرگی در شهر آغاز شود.

?فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به تأکید استاندار بر انتخاب هرچه سریعتر شهردار پیشوا گفت: مجموعه مدیریت شهری باید از روزمرگی بیرون بیاید و با انتخاب شهردار می تواند بخشی از پروژه های شهری که معطل است و ایراداتی دارد را به جریان انداخته و امورات شهر را سر و سامان دهد.

?عباسی با بیان اینکه شرایط احراز صلاحیت شهردار در قوانین و مقررات مشخص شده، تصریح کرد: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر باید یک فرد توانمند، مجرب و دارای سابقه در زمینه مدیریت شهری را به عنوان شهردار انتخاب کنند تا هم بتواند انتظارات اعضای شورا و هم انتظارت مجموعه شهرستان و مردم را برآورده کند.

?وی گفت: یک شهردار توانمند نباید فقط به درآمدهای ارزش افزوده بسنده کند بلکه باید به موضوع درآمدزایی نیز توجه و بتواند با برنامه ریزی و ارائه طرح های علمی و کارشناسی اقتصاد شهری را متحول کند و در امور شهری و عمران و آبادانی تاثیرگذار باشد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفت + 11 =

Top