تدبیر مسئولان به محله استاد شهریار گرما می‌بخشد

عملیات گازرسانی به محله استادشهریار به‌زودی اجرایی می‌شود

? رضا خانی، نماینده عالی دولت در بخش مرکزی شهرستان پاکدشت گفت: در سالیان قبل، طی ساخت‌وسازهای بی‌رویه و غیرقانونی، محله‌ای تحت عنوان استاد شهریار در منطقه حصار امیر شهرستان پاکدشت شکل گرفت و امروز بیش از ۱۰۰۰ خانوار در این منطقه سکونت دارند.

? وی تصریح کرد: پیرو درخواست‌های متعدد ساکنین مبنی بر گازرسانی به این محله و با توجه به پیگیر‌ی‌های مجدانه مهندس تمهیدی فرماندار شهرستان و دکتر قمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، واگذاری انشعابات برای این واحدها از مدت‌ها قبل در دستور کار قرار گرفته است.

? بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه واگذاری انشعاب به ساخت‌وسازهای غیرمجاز طبق قاعده و قانون انجام می‌شود؛ خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده ساختمانی برای واحدهای متخلف جهت طرح در کمیسیون ماده ۹۹ و با استناد به ماده ۴ قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، فاضلاب و گاز مصوب ۹۶٫۳٫۱۰ مجلس شورای اسلامی، مردم این منطقه با توجه به درخواست‌های متعدد و آغاز فصل سرما، در آینده‌ای نزدیک از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

? وی‌ در خاتمه از شهروندان خواست، برای هرگونه ساخت‌وساز و انجام عملیات ساختمانی، مجوزهای لازم را اخذ نمایند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

بیست + 17 =

Top