ورزش ورامین توانسته برای کشور در سطح جهان افتخار آفرینی کند

مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین ؛
ورامین برند والیبال ایران و آسیا است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین با توجه به آغاز فصل جدید لیگ والیبال کشور در گفتگویی با خبرنگاران گفت : با توجه به قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین در دو جام والیبال باشگاه های کشور و آسیا در فصل قبل ، راه سختی در حفظ این دو مقام و افتخار آفرینی های جدید داریم.

علی عباسی افزود : ورامین به نماد و برند والیبال در سطح ملی و بین المللی تبدیل شده و با محوریت فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی خود ، سعی خواهیم کرد خروجی فعالیت های ورزشی و تیمداری ما ، اخلاق باشد.

وی تصریح کرد ؛ موفقیت های پی در پی ورزشی ما در رشته های قهرمانی از جمله والیبال ، والیبال نشسته ، تکواندو ، تنیس روی میز و … نقش مهمی در ایجاد علاقمندی جوانان به ورزش داشته به نحوی که والیبال در کنار فوتبال به ورزش اول نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان محلات مختلف شهر تبدیل شده است.

عباسی با اشاره به تسویه کامل بدهی های کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال شهرداری ورامین تصریح کرد : با توجه به افزایش میانگین ۳۵ درصدی مبلغ قرارداد و انجام برخی تغییرات طبیعی در سطح کادر فنی و خرید بازیکنان جدید ، تمام سعی خود را به کار بسته ایم تا تیم در آرامش کامل در فصل جدید حضور پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : برای کسب موفقیت های جدید در جام باشگاه های ایران و آسیا تمام توان سازمان را به کار بسته ایم مشکلات گذشته و پیش رو را حل نموده و معتقدیم تقویت فنی تیم های باشگاهی از جمله تیم والیبال شهرداری ورامین ، نهایتا منجر به تقویت تیم ملی و کسب موفقیت های آسیایی ، جهانی و المپیک خواهد شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دوازده − 2 =

Top