“سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ورامین ” معرفی شد

معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ورامین معرفی شد

با حکم غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران نرگس شرکت توسلی به عنوان سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ورامین منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، در متن این حکم آمده است:
سرکارخانم نرگس شرکت توسلی
سلام علیکم
به موجب این حکم و بنابه پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان ورامین جنابعالی به سمت “سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ورامین ” تعیین می شوید.
امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خطی مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیرو امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری هستند موفق و موید باشید

فرماندار شهرستان ورامین روز سه شنبه در مراسم معارفه معاون جدید فرمانداری ورامین گفت: شهرستان ورامین از ظرفیت های ویژه ای در حوزه کشاورزی و صنعت برخوردار است که با برنامه ریزی مدون و اصولی می توان بهترین استفاده را در توسعه اقتصادی شهرستان برد.
حسین کاغذلو افزود:رهبر معظم انقلاب سال جاری را با عنوان رونق تولید نامگذاری کرده اند که دست یابی به این مهم به برنامه ریزی صحیح برای دست یابی به اهداف تسهیل و رفع موانع تولید نیاز دارد.
وی تأکید کرد: یکی از مهمترین برنامه های معاونت جدید، بررسی وضعیت واحدهای تولیدی، رفع مشکلات و موانع تولید به منظور حفظ وضعیت فعلی اشتغال و افزایش فرصت های شغلی پایدار در منطقه است.
وی اظهار داشت: شهرستان ورامین، قطب کشاورزی استان تهران محسوب می شود و در اصل اقتصاد شهرستان برپایه کشاورزی استوار شده است، یکی از مهمترین مانع توسعه کشاورزی ورامین، کمبود منابع آبی است از این رو توجه به کارگروه آب کشاورزی می تواند بسیاری از مشکلاتی که کشاورزان با آن دست و پنجه نرم می کند را برطرف کند.
فرماندار ورامین گفت : شهرستان ورامین علاوه بر کشاورزی، در حوزه صنعت نیز یکی از شهرستان های مهم استان تهران محسوب می شود که با صدها واحد تولیدی و برخورداری از چهار شهرک صنعتی چرمشهر، سالاریه، شهید ملاآقایی و شهدای خیرآباد فرصت های شغلی پایداری را ایجاد کرده است.
وی افزود: ازمعاونت جدید برنامه ریزی فرمانداری ورامین انتظارمی رود تا با تشکیل کارگروه های تخصصی و استفاده از تجربیات و تخصص کارشناسان، شرایط را برای ارتقاء جایگاه شهرستان در حوزه های مختلف فراهم کنند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 × 2 =

Top