آغاز دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک

شهردار قرچک:
حضور ۳ هزار ورزشکار در دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک/ المپیاد ورزشی محیطی آرام و امن برای خانواده ها
شهردار قرچک گفت: در دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک ۳ هزار ورزشکار در سنین مختلف حضور دارند.

به گزارش ورامین تدبیر ، مراسم افتتاح دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان، محسن خرمی شریف شهردار، اژدر نوروزپور رئیس و اعضای شورای شهر و دیگر مسوولان در پارک شهدای ۱۵ خرداد باقرآباد برگزار شد.
دومین المپیاد ورزشی شهر قرچک به‌ صورت انفرادی بانوان و آقایان و خانوادگی به صورت رسمی در زمین چمن مصنوعی پارک ۱۵ خرداد باقرآباد در ۸ رشته ورزشی شامل فوتسال نوجوانان، داژبال، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب‌کشی، پرتاب حلقه و طناب زنی آغاز شد.
محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این مراسم اظهار داشت: درود بر شهدای جنگ تحمیلی و درود بیکران به ۳۷۵ شهید شهرستان قرچک و گرامی می‌داریم نام و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به خصوص شهید مهدی ثامنی راد که بعد از سه سال و نیم به آغوش خانواده بازگشت.
وی گفت: حمایت‌های بی‌دریغ شورای اسلامی شهر از مجموعه شهرداری در همه حوزه‌ها مثال‌زدنی است و نمونه بارز آن برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک را آغاز کنیم.
شهردار قرچک افزود: المپیاد در سال گذشته با بیش از ۱۸۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد که ۸۰۰ نفر را بانوان بودند و هدف اصلی برگزاری المپیاد ورزشی ایجاد محیطی آرام و امن برای خانواده است که در تابستان جهت پر کردن اوقات و فراغت به رقابت می‌پردازند.
وی تصریح کرد: در سال جاری تعداد شرکت‌کننده در المپیاد ورزشی ۲۵۰۰ نفر بوده است که این آمار در روزهای آینده به ۳ هزار نفر خواهد رسید.
شهردار قرچک بیان داشت: با توجه به وضعیت موجود بیشتر خانواده‌ها در فضای آپارتمانی زندگی می‌کنند و نیاز است که فرزندان آنان در محیطی باز خود را تخلیه کنند و این مسابقات این مهم را فراهم کرده است.
خرمی شریف در پایان گفت: سال گذشته جوان‌ترین عضو شرکت کنند ۷ سال داشت و مسن‌ترین شرکت کنند ۶۸ سال و امیدواریم امسال مسابقات به صورت منسجم و ویژه و باصلابت برگزار شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج + دوازده =

Top