رهبر معظم انقلاب : ابزار نظامی پیشرفته و به‌روز را ابداع و تولید کنید

رهبر انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی افسران دانشگاه امام‌ حسین(ع) تاکید کردند: ابزار نظامی پیشرفته و به‌روز را ابداع و تولید کنید.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) خاطرنشان کردند: یک درس دائمی جلوی چشم سپاه پاسداران، آیه‌ی «وَ أَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُم» است.
ابزار نظامی سپاه باید پیشرفته باشد. ما در زمینه‌ی ابزار نظامی در دوران طاغوت، هم وابسته، هم عقب‌مانده و هم نابلد بودیم. ابزار نظامی باید به‌روز باشد، مال خود شما باشد، خود شما آن را ابداع و تولید کنید.
ببینید امروز در همه‌ی زمینه‌های نظامی و اطلاعاتی چه لازم دارید و به سراغ آن بروید.

حرکتی که تا امروز صورت گرفته بهت‌آور است
فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کردند: ما از اول انقلاب، حرکت‌های بزرگی را شروع کردیم؛ کمبود‌ها و مشکلات زیاد است، اما حرکتی که تا امروز صورت گرفته بهت‌آور است.
ایشان افزودند: برای ادامه، جهت این حرکت چیست؟ جهت حرکت را امام حسین مشخص کرده است:
أیُّهَا النّاس إنَّ رَسولَ الله قالَ مَنْ رَأَی سُلْطَاناً جَائِراً مُسْتَحِلًّا لِحُرُمِ اللَّهِ نَاکِثاً لِعَهْدِ اللَّهِ مُخَالِفاً لِسُنَّهِ رَسُولِ اللَّهِ یَعْمَلُ فِی عِبَادِ اللَّهِ بِالْإِثْمِ وَ الْعُدْوَانِ ثُمَّ لَمْ یُغَیِّرْ بِقَوْلٍ وَ لَا فِعْلٍ کَانَ حَقِیقاً عَلَی اللَّهِ أَنْ یُدْخِلَهُ مَدْخَلَهُ. (تاریخ طبری، ج۴، ص۳۰۴)
امام حسین (علیه‌السّلام) فرمود:‌ ای مردم! پیامبر خدا (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) فرمود: هر کس فرمانروایی ستمکار را ببیند که حرام‌های خداوند را حلال می‌شمارد، پیمان خدا را می‌شکند و با سنّت پیامبر خدا مخالفت می‌کند و در میان مردمان به گناه و تجاوز، اقدام می‌نماید و با کردار و گفتار بر او نیاشوبد، حقّ خداست که او را در همان جایی وارد کند که آن فرمانروا را وارد می‌کند.

امروز سپاه دارای عزت است
فرمانده معظم کل قوا تاکید کردند: امروز سپاه بحمدالله هم در داخل، هم در خارج از کشور دارای عزت است.
ایشان خاطرنشان کردند: اتفاقاً دشمنان هم به این عزت کمک کردند. آمریکایی‌ها با چهره‌ی خشن و عبوسشان و با رفتار خصمانه‌ای که با سپاه نشان دادند، عزت سپاه را بیشتر کردند.
دشمنان خدا با بندگان خدا دشمنی می‌کنند و این دشمنی، چهره‌ی بندگان خدا را روشن‌تر می‌کند و آنان را عزیزتر می‌کند.

راهپیمایی اربعین یک رسانه‌ی بی‌همتاست

رهبر معظم انقلاب، در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری دانشگاه امام حسین (ع) تاکید کردند: راهپیمایی اربعین یک رسانه‌ی بی‌همتا است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: اهمیت اربعین از روز اول هم که به وجود آمد، به همین اندازه‌ی امروز بود.
اربعین اول، رسانه‌ی پُرقدرت عاشورا است. این چهل روز، چهل روز فرمانروایی منطق حق در میان دنیای ظلمانی بنی‌امیه و سفیانی‌ها بود.
اهل‌بیت در یک حرکت چهل‌روزه طوفانی بپا کردند.
امروز هم این حرکت راه‌پیمایی در دنیای پیچیده و پُرتبلیغات، یک فریاد رسا و یک رسانه‌ی بی‌همتا است. چنین چیزی در دنیا وجود ندارد؛ [اینکه]همه حرکت میکنند به سمت آن مبدأ.
بدرستی گفتید که الحسین یجمعنا. این حرکت باید روزبه‌روز گسترش و عمق بیشتری پیدا بکند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه × 1 =

Top