برگزاری ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین

ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین در محل سالن جلسات فرمانداری ورامین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین ؛ ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست معاونت برنامه ریزی فرمانداری و با حضور اعضای ستاد با هدف بررسی مشکلات واحد های تولیدی، صنعتی ، صنفی و کشاورزی برگزار شد.

خانم توسلی معاونت برنامه ریزی فرمانداری در این جلسه با اشاره به شرایط نا مناسب اقتصادی گفت:یکی از راههای مقابله با تحریمهای ظالمانه علیه ایران ، افزایش رونق تولیدات داخلی ، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و احیای دوباره واحدهای راکد می باشد.

وی در ادامه اشاره ای نیز به درخواست تسهیلات واحدهای صنعتی از بانکها کرد و افزود: بسیاری از تولیدکنندگان در دریافت و پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه هستند، حساسیت بانکها در دریافت ضمانت بانکی و تعویق در پرداخت اقساط وام از سوی برخی از واحدها سبب شده تا مشکلاتی در دریافت و پرداخت تسهیلات بوجود آید لذا تمام تلاش خود را درچهار چوب قانون برای حل این مشکلات به کار می بندیم .
در ادامه جلسه میرزایی دبیر جلسه به تشریح و پیگیری مصوبات جلسات قبل پرداخت و افزود : امروز سرمایه گذاران علاوه بر تحریم ها از ناهماهنگی دستگاههای اجرایی رنج می برند و ما تلاش خواهیم کرد مشکلات فعالان اقتصادی در این زمینه به حداقل برسد.
وی حمایت از تولیدکنندگان را یکی از راهکارهای موجود عبور از وضعیت کنونی دانسته و افزود: رفع مسائل حوزه تولید در گرو کمک به بهبود وضعیت صنعت و صنعتگران است .

گفتنی است در این جلسه به مشکلات ۷ واحد تولیدی در حوزه های جرایم بیمه تامین اجتماعی ، بدهی معوق بانکی ، بدهی به امور مالیاتی ، بدهی ارزش افزوده ، عوارض ساخت ، چاه آب و …‌ رسیدگی شد ضمن اینکه تعدادی از مشکلات واحدهای تولیدی مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مقرر گردید برای بررسی بیشتر به کارگروه استان تهران ارجاع داده شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

17 − دوازده =

Top