دادستان کل کشور: مردم موارد فساد را به اطلاع قوه قضائیه برسانند

دادستان کل کشور گفت: اطلاع رسانی توسط شهروندان مهمترین کمک به دستگاه قضا در مبارزه با فساد است و توقع این است که مردم اطلاعات خود در این خصوص را به این دستگاه منتقل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری روز یکشنبه در حاشیه مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب مشهد در این شهر افزود: لازمه مبارزه با فساد، داشتن اطلاعات لازم در این زمینه است.

وی با تاکید بر این امر که هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد و دستگاه قضایی در این امر مصمم است ادامه داد: در درون و بیرون دستگاه قضا با هر نوع فسادی برخورد می شود.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا از دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی حمایت می کند تا رونق اقتصادی محقق شود و در پرونده های مربوط به واحدهای تولیدی تلاش می شود ضمن رسیدگی به پرونده، فعالیت این واحدها متوقف نشود.
امروز حجت الاسلام محمد حسین درودی در مراسمی با حضور دادستان کل کشور، جمعی از قضات، فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار و مدیران خراسان رضوی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مشهد معارفه شد.
پیش از این غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مشهد بود که شهریور ماه امسال به سمت ریاست کل دادگستری خراسان رضوی منصوب شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه × 1 =

Top