مادر سنگ‌دل اسفراینی دو کودک خردسال خود را کشت

مادر اسفراینی ۲ کودک خود را با قرص برنج و خفگی کشت

مادر این دو کودک که خودش نیز بعد از وقوع قتل اقدام به بلعیدن مقدار زیادی شیره تریاک به قصد خودکشی کرده بود برای انجام اقدامات پزشکی تحت الحفظ به بیمارستان منتقل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر و به نقل از ایسنا معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری مادری که دو کودک خود را در اسفراین به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ سجاد نامور اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد گازگرفتگی در یکی از مناطق حاشیه شهر اسفراین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی به همراه نیروهای امدادی و اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۲ کودک خردسال که مسموم شده بودند توسط اهالی محل به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین انتقال داده می‌شوند، افزود: متاسفانه این دو کودک به علت شدت مسمومیت در بیمارستان فوت می‌کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه ماموران انتظامی در حین بازدید از صحنه، متوجه تعدادی قرص برنج که بر زمین پراکنده شده بود می‌شوند، تصریح کرد: با وجود مستنداتی که در صحنه مشاهده و کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به مستندات موجود، تحقیقات پلیسی در این رابطه آغاز که در نهایت پرده از راز یک قتل هولناک برداشته و مشخص می‌شود که قاتل در کمال ناباوری مادر این دو کودک بود.

سرهنگ نامور با بیان اینکه جسد دو کودک خردسال با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل می‌شود گفت: مادر این دو کودک که خودش نیز بعد از وقوع قتل اقدام به بلعیدن مقدار زیادی شیره تریاک به قصد خودکشی کرده بود برای انجام اقدامات پزشکی تحت الحفظ به بیمارستان منتقل می‌شود.

این مادر بی رحم کودک هشت ساله خود را از طریق مسمومیت با قرص برنج و نوزاد ۲ ماهش را نیز براثر خفگی  به قتل رساند و با تحقیقات اولیه پلیس از محل مرگ این دو کودک، این راز برملاء شد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه × 3 =

Top