واریز سود سهام عدالت چه شد؟

مرحله دوم سود سهام عدالت هنوز واریز نشده و طبق آخرین اظهار نظر مدیران سهام عدالت پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۸ در مرحله دوم آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر و به نقل از تجارت‌نیوز، آزادسازی سهام عدالت یک ساله شده و به جای این که این روزها سهامداران درگیر موضوع فروش سهامشان باشند، چشم به راه خبری از سازمان بورس هستند که کی سود آن واریز می‌شود.

سودی که ۵۰ درصد آن قبل از عید واریز شده و مسئولان برای پرداخت ۵۰ درصد دوم تعلل زیادی می‌کنند و از همه مهم‌تر این است که پاسخگویی وجود ندارد.

قرار بود ۵۰ درصد دوم بعد از تعطیلات نوروز واریز شود اما انجام نشد. سپس گفته شد که سهامداران تا قبل از ماه رمضان این سود را دریافت می‌کنند، اما این وعده نیز عملی نشد. سازمان بورس و مجموعه مدیران سهام عدالت در وعده بعدی وقت یک ماهه گرفتند و گفتند که تا پایان ماه رمضان حتما واریز می‌شود.

حتی مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی چند شرکتی که سود را واریز نکرده‌اند را تهدید کرد که اگر واریز نکنند اسامی آنها را اعلام می‌کند، اما نه تنها نام شرکتی رسانه‌ای نشد بلکه مسئولان روزه سکوت گرفته‌اند و به سهامداران توضیح نمی‌دهند.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

نوزده − پنج =

Top