ورامینیها جشن پیروزی فلسطین را برپا کردند

??جشن پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین و محکومیت جنایت رژیم غاصب اسرائیل در شهرستان ورامین برگزار شد

?️ در این مراسم امام جمعه ورامین ، نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد ، فرماندار ، دادستان ، رییس دادگستری ، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، بخشدار مرکزی به همراه دهیاران و اعضای شورای روستاهای تابعه، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات و آحاد مختلف مردم شهید پرور دیار ورامین حضور پیدا کردند.

?️حسین نوش آبادی رییس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس در خصوص جشن پیروزی فلسطین به سخنرانی پرداخت و پرچم اسرائیل توسط مردم انقلابی ورامین به آتش کشیده شد.

?در این‌ مراسم، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی، ضمن تبریک پیروزی مردم فلسطین در برابر رژیم سفاک صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه، این پیروزی را نتیجه وحدت و همگرایی گروه های جهادی حماس و فتح و سایر گروه های فعال داخل سرزمین‌های اشغالی در کرانه باختری، قدس و اردوگاه های فلسطینی دانست و بر حمایت دولت های اسلامی بر کمک های نظامی، مالی و کمک به بازسازی زیرساخت های غزه، تاکید کرد.

 

?نوش آبادی، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری، محاکمه و مجازات سران رژیم صهیونیستی را به خاطر جنایت های وحشیانه آنان در غزه، یک ضرورت خواند و بر عزم جدی ملت ایران در پشتیبانی از فلسطین، تاکید کرد.

?عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ضعف پدافند و سامانه های دفاعی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در برابر رزمندگان جبهه مقاومت، نشانه استیصال و آغاز فروپاشی و اضمحلال این رژیمِ غاصب دانست و بر حفظ آمادگی مردم به ویژه جوانان فلسطینی در مقابله با تحرکات و شیطنت های احتمالی دشمن گرگ صفت، تاکید کرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو × 1 =

Top