طرح فاصله گذاری اجتماعی در سیزده بدر امسال با قاطعیت در روستاهای قرچک اجرا می‌شود

‍ ‍ بخشدار مرکزی قرچک از اقدامات ارزنده و موثر دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی نمود

?علیرضا رشیدیان از اقدامات و خدمات قابل توجه دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و کارکنان دهیاری‌ها به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

?وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا طرح‌های پیشگیرانه‌ای از شیوع این بیماری در سطح روستاها از جمله ممانعت از برپایی بازارهای روز روستایی، اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تجمع انسانی در اماکن زیارتی و آرامستان‌های روستایی، عملیات ضدعفونی و گندزدایی مستمر معابر و اماکن عمومی همچون مساجد، مدارس، پایگاه‌های بسیج، بوستان‌ها، ایستگاه‌های تاکسی، مراکز بهداشتی و درمانی، پاسگاه انتظامی و وسایل حمل و نقل عمومی و… اجرا شده است.

? رشیدیان تاکید کرد: این اقدامات یقینا موجب می‌شود تا روستاییان با آرامش و اطمینان خاطر از خدمات مدیریت روستایی استفاده کنند.

?این مسئول افزود: براین اساس لازم می‌دانم از نقش موثر دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی به موجب خدمات‌رسانی و اهتمام لازم در حفظ سلامت روستاییان صمیمانه تشکر نمایم.

?بخشدار مرکزی قرچک خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی با بسیج امکانات و تجهیزات عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن و فضاهای عمومی روستاها بصورت مستمر انجام خواهد شد.

? وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌ها و تدابیر لازم جهت تعطیلی‌پارک‌ها و بوستان‌های‌روستایی به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور روستاییان در این اماکن بالاخص در روزهای منتهی به روز طبیعت(۱۳فروردین) با هدف قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس اتخاذ گردیده و این اقدام در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی صورت پذیرفته است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

10 + 6 =

Top