مرگ تلخ موبایل فروش اسلامشهری

 

 

 

موبایل فروشی به علت سرقت در اسلامشهر به قتل رسید+( فیلم در انتهای خبر)

به دنبال انتشار تصاویری از مرگ یک موبایل‌فروش، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. دو سارق به همراه مقتول به داخل مغازه رفته و کرکره را پایین می‌دهند و نفر سوم در مقابل مغازه کشیک می‌دهد، پس از اینکه فروشنده درب گاوصندوق را برای تحویل گوشی موبایل فروخته شده باز می‌کند، دو سارق با تهدید چاقو همه گوشی‌های داخل گاوصندوق را می‌خواهند که مقتول با استفاده از شوکر مقاومت می‌کند که در نهایت با مرگ وی و فرار سارقان همراه می‌شود.

 

به گزارش ورامین تدبیر ، روز پنجشنبه پسر جوانی در دایرکت اینستاگرام فرشاد (مقتول) قصد خرید موبایل داشت که فرشاد پسر جوان مبایل فروش با توجه به تعطیلی مغازه ها به فرد مورد نظر می گوید: مغازه را باز نمیکنم به این خاطر که اگر اماکن متوجه شود مغازه ام را پلمب می کند. در این هنگام خریدار گوشی شماره کارتش را از فرشاد می گیرد و مبلغ یک میلیون تومان به حساب وی واریز می کند.

شگرد سارقان حرفهای  جواب داد و فرشاد قبول می کند که ۹ صبح جمعه گذشته گوشی را در مغازه اش به سارقان بفروشد و مابقی پول را بگیرد.

روز حادثه فرشاد مغازه اش را باز می کند و به این خاطر که اماکن متوجه این اقدام نشوند فرشاد با ۲ تن از سارقان به داخل مغازه اش می رود و در مغازه را می بندند. در ادامه فرشاد گاوصندوق را باز می کند تا گوشی را به سارقان نشان دهد که در این لحظه آن ۲ پسر چهره واقعی خود را نشان می دهند.

یکی از سارقان به فرشاد می گویند که گوشی را بگذار داخل نایلون و دیگر هیچ اقدامی نکن تا ما از اینجا برویم، فرشاد در حال انجام دادن این اقدام بود که سریع شوکر خود را بیرون آورد که یکی از سارقان با چاقو به فرشاد حمله می کند و با ۲ ضربه کاری به گردن فرشاد او را نقش زمین می کند.

در ادامه سارقی که بیرون مغازه نقش دیده بان را داشت با مشاهده این صحنه پا به فرار گذاشته و خود را تحویل کلانتری می دهد.

۲ سارقی که داخل مغازه بودند با دو نایلون پر از گوشی موبایل از محل حادثه بیرون می آیند که در ادامه  توسط یک آتش نشان که به آنها مشکوک شده بود تحویل ماموران پلیس داده می شوند.

بعد از پاره شدن شاهرگ فرشاد چه اتفاقی افتاد؟

سارقان خیلی زود پا به فرار گذاشتند و فرشاد به سختی با دوستانش تماس می گیرد و در خواست کمک می کند. در این هنگام یک خانمی که در حال قدم زدن بود صدای کمک فرشاد را می شنود و ماجرا را به قصابی آن طرف خیابان توضیح می دهد سپس چندتن از اهالی محله به زور کرکره برقی را بالا می زنند و با پسر جوانی که غرق در حال سپری کردن آخرین ساعات زندگی اش است روبه رو می شوند.

خودروی اورژانس خیلی زود فرشاد را به بیمارستان سعیدیه منتقل می کند و پزشکان گردن مقتول پانسمان می کنند، حال فرشاد بهتر می شود تا حدی که با دوستانش تماس تصویری برقرار کرده بود، ساعاتی بعد حال فرشاد بد می شود و به کما می رود، مقتول پسر جوانی بود که نتوانست ضربات مهلک قاتل را تحمل کند و ۳ بامداد امروز جان خود را از دست می دهد.

سارقان و قاتل این حادثه توسط پلیس آگاهی در حال بازجویی هستند تا زوایای بیشتر از این قتل پرده برداری شود.

⚠️ مغازه داران عزیز و مردم خیلی مراقب باشین این روزا و در خانه بمانید?

? هشدار :فیلم حاوی صحنه‌های دلخراش است:

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

نه + نه =

Top