بیش از ۲۱۰ هزار ورامینی تخت غربالگری کرونا قرار گرفتند

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین : با اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا، سلامتی بیش از ۲۱۰ هزار ورامینی با تماس کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ورامین مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، حسین کاغذلو گفت : امروز تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی شهرستان ورامین برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده و دغدغه تمامی مردم و مسئولان، کاهش میزان ابتلاء افراد به این بیماری است.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: در کنار دستگاه‌های دولتی که نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان در رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا را تأمین می‌کنند، بسیاری از گروه‌های جهادی زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، اقدام به تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده می‌کنند.

وی بیان داشت:یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شناسایی افراد مبتلا و یا مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا، طرح ملی غربالگری است که طی آن، کارشناسان شبکه بهداشت و با استفاده از شماره تماس افراد در سیستم یکپارچه بهداشت، با آنان ارتباط گرفته و از وضعیت سلامتی جسمی و احتمال ابتلاء آنان به علائم کرونا آگاهی پیدا می‌کنند.

گفتنی‌ست: طی هفته گذشته، بیش از ۲۱۰ هزار نفر از شهروندان شهرستان ورامین درطرح غربالگری شرکت کرده و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان راهنمایی‌های لازم را به آنان ارائه کرده‌اند.
با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته، عده‌ای از شهروندان ورامینی نیز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند که تمامی مراحل تدفین این افراد، بر اساس موازین شرعی انجام می‌شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج + 6 =

Top