حسین عباسی: بستر شبکه دولت الکترونیک در پیشوا فراهم شده است/ لزوم اتصال همه ادارات به شبکه دولت

فرماندار پیشوا با اشاره به لزوم اتصال همه ادارات به شبکه دولت، گفت: بستر شبکه دولت الکترونیک با هدف شفافیت در نظام اداری، تسریع خدمات، صرفه جویی و ارتقای رضایت ارباب رجوع در شهرستان پیشوا فراهم شده است.
به گزارش ورامین تدبیر ، حسین عباسی در جمع مدیران و دهیاران شهرستان پیشوا، کمک به محرومان و نیازمندان را در طول سال به خصوص در ایام منتهی به نوروز، ضروری و مایه سعادت دنیوی و اخروی دانست و گفت: باید با رعایت کرامت انسانی از نیازمندان دستگیری و سرکشی کنیم چراکه این افراد در عین فقر و تنگدستی، مناعت طبع بالایی دارند.

وی با بیان اینکه باید در اجرای برنامه های مختلف شهرستان مقید به آرمان های انقلابی و مذهبی باشیم، افزود: هدف ما تغییر ذائقه در مردم و ایجاد نشاط اجتماعی است و در این راه اجازه نمی دهیم هیچ برنامه ای از مدار و مجرای قانونی، شرعی و عرفی خود خارج شود و برنامه ها با رعایت ملاحظات عرفی و منطقه ای برگزار خواهد شد و با هر نوع اخلالگری در روند اجرای آنها برخورد می شود.

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در برنامه های شهرستانی و با اشاره به وظایف نظارتی فرماندار گفت: باید میان مدیری که در مجالس حضور می باید با فردی که نسبت به خواسته های مردم بی تفاوت است، تمایزهایی قائل شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت یک تکلیف دائمی بوده و مختص به ساعت و روز خاصی نیست، افزود: از روز اول که حکم یک مسئول ابلاغ می شود تا روزی که آن را واگذار کند، مسئولیت و تکلیف خدمتگزاری بر دوش اوست.

عباسی درخصوص استقرار مسئولان ادارات در شهرستان، گفت: اگر تاکنون در بحث استقرار مسئولان ادارات در شهرستان اقدام ویژه ای نشده به دلیل آماده نبودن برخی زیرساخت ها و عدم آمادگی در مدیران بوده است ولی این موضوع بسیار مهم است و آن را با جدیت پیگیری می کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا به ضرورت تلاش مدیران شهرستان برای جذب اعتبارات بیشتر اشاره کرد و گفت:  ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارایی در اختیار کمیته برنامه ریزی قرار می گیرد و ۹۰ درصد آن در اختیار استان است که جذب آن به پیگیری های رؤسای ادارات بستگی دارد.

وی افزود: استمرار پیگیری های شما و ارتباط خوب با مدیران فرادستی و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، منجر به جذب اعتبارات بیشتر و گشایش در کارها می شود.

عباسی با اشاره به اینکه همه ادارات باید پیگیر مطالبات مردم باشند، گفت:  دقت و سرعت در پیگیری ها و پاسخ به نامه ها و مکاتبات از مواردی است که باید در دستور کار ادارات شهرستان قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم ارائه خدمات الکترونیک عنوان کرد: به منظور صرفه جویی و تسریع در خدمات باید سیستم اتوماسیون در ادارات فعال شود و مدیران باید نسبت به پیگیری های لازم اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار شهرستان پیشوا برپایی میز خدمت را یکی از شاخص های مردم مداری در ادارات دانست و گفت: همه ادارات و نهادهای شهرستان باید در راستای تحقق اهداف عالی دولت در تأمین خواسته های قانونی و رضایتمندی مردم میز خدمت برپا کنند و همه خدمات در پای میز خدمت به مردم ارائه شود.
عباسی با بیان اینکه کارایی و اثرگذاری میز خدمت از سوی استانداری مورد ارزیابی قرار می گیرد، افزود: رؤسای ادارات باید انگیزه و عزم جدی برای حل مشکلات مردم داشته باشند و اینگونه نباشد که این میز خدمت ها صرفا جنبه صوری و رفع تکلیف داشته باشد

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه × 3 =

Top