اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۸ در شهرستان ورامین

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ،‌معدن وتجارت شهرستان ورامین از اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۸ در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ورامین تدبیر حسن میرزایی گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی صادره از سوی سازمان متبوع وسازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۸ با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات و نظارت بر توزیع مایحتاج عمومی ، جلوگیری از هرگونه افزایش غیر منطقی قیمتها و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارشهای مردمی و انجام گشتهای مشترک و برخورد قانونی با تخلفات برگزار می شود.
وی در ادامه افزود : در این طرح از واحدهای صنفی عرضه کننده ما یحتاج مردم در ایام پایانی سال شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی، برنج، بازرسی و بر عملکرد انبارها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار و … بازرسی به‌عمل خواهد آمد.

میرزایی تصریح کرد : این طرح از ۱۵ بهمن ماه سال جاری لغایت ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ حتی در ایام و روزهای تعطیل در قالب بازرسی و نظارت با حضور بازرسان این اداره و اتاق اصناف و استقرار مسئول ستاد خبری و رسیدگی به شکایات در محل اداره صنعت ، معدن وتجارت در ساعات غیر اداری صورت خواهد پذیرفت .
وی در پایان ازمردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب ، احتکار و … مراتب را بلافاصله با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

8 − سه =

Top