۲۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان پاکدشتی توزیع شد

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: با تشکیل قرارگاه مواسات، ۲ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌هایی که از شیوع ویروس متضرر شدند، توزیع گردید.

هادی تمهیدی روز پنجشنبه در اجرای طرح مواسات که با حضور مسئولان سپاه، بسیج و نیروهای جهادی برگزار شد اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، علاوه بر اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از دستگاه‌های مختلف اداری، دهیاری‌ها، گروه‌های جهادی و خیرین، اقدامات حمایتی اثربخشی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر انجام دادند که اوج این اقدامات پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در کمک‌های مؤمنانه شکل گرفت.
وی افزود: شهرستان پاکدشت نیز همچون سایر مناطق کشور تحت تأثیر سرعت انتشار ویروس کرونا قرار گرفت، تعداد زیادی از مردم در بیمارستان بستری شده و عده‌ای نیز جان خود را از دست دادند ولی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری بخش‌های مختلف ، گام‌های موثری در پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری در مناطق مختلف شهری و روستایی انجام شد.
وی گفت: ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی انجام شد، دو بیمارستان شهدای پاکدشت و زعیم و شبکه بهداشت و درمان اقدامات بسیار ارزشمندی را در حوزه درمان انجام دادند و در این مسیر، سه پزشک پاکدشتی شهید راه سلامت شدند.
تمهیدی افزود: با وجود آن که تعدادی از پرستاران پاکدشتی نیز به این بیماری مبتلا شدند ولی این افراد هیچ گاه دست از تلاش برنداشتند و به درمان بیماران پرداختند.
وی گفت: در حوزه صنعت نیز بسیاری از واحدهای تولیدی با آن که فعالیتشان متوقف شده بود، حاضر به تعدیل نیرو نشدند و حقوق و مزایای کارگران خود را پرداخت کردند.
فرماندار پاکدشت تصریح کرد: با اقدامات مؤثر صورت گرفته، امروز شاهد کاهش میزان ورودی بیمارا کرونایی به دو بیمارستان پاکدشت هستیم، درمان‌ها اثربخش بوده و تعداد زیادی از بیماران از بیمارستان مرخص شدند.
وی تأکید کرد: امروز همدلی و همراهی مردم و مسئولان توفیقات بسیاری را در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نصیب شهرستان پاکدشت کرده و یقینا این همدلی باعث دستگیری از نیازمندانی می‌شود که بر اثر شیوع این بیماری، با ضرر و زیان مواجه شدند.
تمهیدی افزود: در مرحل اول ارسال کمک‌های مردمی، ۲ هزار و ۴۰۰ بسته به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد و در مراحل دیگر، سایر خانواده‌های نیازمند نیز از این بسته‌های حمایتی برخوردار خواهند شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهارده + چهار =

Top