آغاز به کار مجدد مراکز شماره گذاری

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از آغاز به کار مراکز شماره گذاری به صورت زوج و فرد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش وامین تدبیر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ “علی محمدی” گفت: با هدف حفظ سلامت هموطنان، تمهیدات و پروتکل‌های بهداشتی در تمام مراکز شماره گذاری خودرو لحاظ شد و فعالیت دوباره این مراکز از امروز در سراسر کشور آغاز شد.
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا افزود: خدمات ارائه شده به هموطنان در این مراکز بر اساس پلاک خودرو‌ها است؛ یعنی خودرو‌های دارای پلاک زوج باید در روز‌های زوج و پلاک‌های فرد در روز‌های فرد به مراکز مراجعه کنند؛ ساعت کاری نیز از ۷ تا ۱۴ خواهد بود.
وی به شهروندان توصیه کرد که اگر امر شماره گذاری خودرویشان ضروری نبوده و مدت وکالتشان هنوز زمان دارد، کار شماره گذاری خودروی خود را به هفته بعد موکول کنند.
سرهنگ محمدی در خصوص ازدحام در ورودی مراکز شماره گذاری، بیان کرد: بالاخره بعد از ۴۰ روز مراکز شماره گذاری باز شده است و با تعداد زیادی مراجعه کننده مواجه هستیم؛ البته پرسنل در ورودی به مراکز شماره گذاری، تعداد مراجعه کنندگان را مدیریت می‌کنند؛ بر این اساس در مرحله ورود به پارکینگ‌ها بر اساس ظرفیت سالن اصلی به مراجعان اجازه ورود می‌دهند تا با ازدحام جمعیت مواجه نشویم.
وی درباره چگونگی انجام فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام، اعلام کرد: قبل از ورود به پارکینگ مراجعان غربالگری و تب‌سنجی می‌شوند؛ موانع فیزیکی مابین ارباب رجوع و پرسنل به صورت شیشه‌ای و پلاستیکی تعبیه شده و کلیه سطوح، دستگیره‌ها، درها، دستگاه‌های خودپرداز و… به صورت مستمر گندزدایی می‌شوند.
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا ادامه داد: صندلی‌ها نیز برای نشستن مراجعان به صورت یک درمیان مشخص شده و جلوی باجه‌ها برای ایستادن ارباب رجوع خط‌کشی شده است؛ مهم‌تر این که سیستم نوبت‌دهی در جلوی گیت‌ها تعبیه شده تا از ازدحام مراجعان در جلوی باجه‌ها بکاهد. هم چنین ظروفی حاوی مواد ضد عفونی کننده در ورودی‌ها تعبیه شده است.
سرهنگ محمدی از مراجعه کنندگان درخواست کرد که ماسک، دستکش و خودکار به همراه داشته و فقط فروشنده و خریدار در مرکز حاضر شده و از آوردن افراد همراه بپرهیزند.
وی تأکید کرد: افرادی که با وکالتنامه در مراکز شماره گذاری حاضر می‌شوند دقت داشته باشند که وکالتنامه حتماً اعتبار داشته باشد در غیر این صورت حضور فروشنده الزامی است.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در کلیه مراکز شماره گذاری پلیس راهور در سراسر کشور ابلاغ شده است و از هموطنان درخواست می‌کنیم که صبر و حوصله به خرج داده و سیستم نوبت‌دهی و اصول خط‌کشی‌ها را رعایت کنند؛ چراکه اجرای تمام این موارد در راستای سلامتی شهروندان است.
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور گفت: مدارک هویتی شخص از جمله کارت ملی و شناسنامه، مدارک هویتی خودرو از جمله سند و کارت ماشین، بیمه شخص ثالث و معاینه فنی و همچنین مدارک احراز سکونت اعم از اجاره‌نامه یا سند ملک به نام خود فرد یا همسر یا پدر و مادر از جمله مدارک اصلی مورد نیاز در مراکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهارده − 7 =

Top