۲۰ هزار لیتر روغن غیربهداشتی در پاکدشت کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: ۲۰ هزار لیتر روغن خوراکی غیربهداشتی در یکی از مناطق پاکدشت کشف شد.

رضا علی بخشی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوامل انتظامی شهرستان پاکدشت در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در داخل یک چهار دیواری اقدام به نگهداری روغن غیربهداشتی می‌کند، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ فرون آباد با دریافت مجوز قضائی، به محل مورد نظر اعزام شده و در بررسی این مکان موفق شدند تا حدود ۲۰ هزار لیتر روغن که بر اساس نظر کارشناسان شبکه بهداشت، غیر بهداشی و غیرقابل مصرف است را کشف کردند.
وی با بیان اینکه متخلفان این روغن‌های غیر بهداشتی را شبانه در بازار عرضه می‌کردند افزود: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی ارجاع دادند.
فرمانده انتظامی پاکدشت همچنین از کشف ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مشکوک برخی افراد در منطقه کارگاهی و صنعتی فرون آباد، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
علی بخشی افزود: هر چند که در هنگام حضور عوامل کلانتری فرون‌آباد در این مکان، شخص یا اشخاصی مشاهده نشد ولی عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل وارد شده و در برسی این مکان، یک دستگاه خودرو پژو پارس نوک مدادی، یک دستگاه موتور سیکلت پالس آبی رنگ و یک دستگاه موتور سیکلت سفید رنگ را کشف کردند.
وی تصریح کرد: بر اساس استعلام صورت گرفته مشخص شد که تمامی این وسایل مسروقه هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: بر اساس اعلام نظر کارشناسان، ارزش اموال مسروقه کشف شده بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می‌باشد.
وی افزود: تلاش‌ها برای دستگیری سارق یا سارقان این اموال ادامه دارد و به محض توفیق در این زمینه اطلاع رسانی خواهد خواهد شد. منبع : ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفده − دو =

Top