امیدها برای بازگشایی کارخانه وارنا زنده شد

سعید عمرانی معاون‌قضایی دادستان کل کشور از کارخانه وارنا بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت‌.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر،حسین کاغذلو فرماندار، شمس دادستان عمومی و انقلاب و میرزاخانی رییس دادگستری معاون دادستان کل کشور را در این بازدید همراهی کردند

 

علیرضا شمس روز دوشنبه در جریان بازدید سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور از کارخانه شیر وارنای ورامین اظهار کرد: کارخانه شیر وارنا، یکی از کارخانه‌های مهم منطقه است که در سال‌های نه چندان دور، محصولا لبنی مختلفی را تولید و روانه بازار مصرف می‌کرد.
وی اظهار کرد: با توجه به این که شهرستان ورامین و مناطق اطراف، قطب تولید شیر استان تهران بوده و دامداران این منطقه روزانه هزاران لیتر شیر تولید می‌کنند، وجود این کارخانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و با فعالیت آن، برای تعداد زیادی از افرادی جویای کار منطقه، شغل ایجاد شده بود.
وی تصریح کرد: این کارخانه در سال‌های گذشته به دلیل برخی از مشکلات مالی تعطیل و از سال ۹۷ تا کنون شرایط شروع مجدد فعالیت آن فراهم نشده است که این امر علاوه بر بیکاری کارگران، مشکلاتی را در حوزه تولید شهرستان به وجود آورده است.
شمس افزود: از حدود دو سال گذشته تا کنون، دادستانی شهرستان ورامین با ورود جدی به موضوع کارخانه وارنا، تلاش کرده تا شرایط رفع مشکلات این کارخانه را فراهم کند که با توجه به رویکرد آیت الله رئیسی رئیس دستگاه قضا در رفع موانع تولید و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عملی شدن شعار جهش تولید، این عزم در مسوولان قضایی و اجرایی ورامین به وجود آمده تا کارخانه وارنا مجددا راه اندازی شود.
وی تأکید کرد: با تمام توان در صدد رفع مشکلات کارخانه شیر وارنا هستیم و با فراهم شدن شرایط، این کارخانه فعالیت مجدد خود را از سر می‌گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب ورامین اظهار کرد: تصفیه خانه قند ورامین، دیگر کارخانه تعطیل این شهرستان است که در جلسه مشترک امروز با معاون قضایی دادستان کل کشور، به مشکلات این کارخانه نیز رسیدگی شد تا شرایط فعالیت آن در جلسات تخصصی بررسی شود.
شمس افزود: در احداث شهرک صنعتی غیر دولتی خیرآباد ورامین نیز مشکلاتی وجود دارد که در جلسه امروز با معاون دادستان کل کشور، این مشکلات نیز بررسی شد و مقرر گردید تا نتیجه تحقیقات برای بررسی بیشتر به وی ارجاع داده شود تا تصمیمات مقتضی در رفع مشکلات این منطقه اقتصادی اتخاذ شود.

 

بازدید مسولان دولتی و قضایی از کارخانه شیر وارنا
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

20 − 4 =

Top