گشت مشترک بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی در ورامین

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت ورامین از اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت ویژه بر واحدهای نانوایی با حضور اعضاء کارگروه آردو نان در سطح شهرستان خبر داد .

به گزارش ورامین تدبیر ؛ حسن میرزایی گفت : طرح نظارت بر واحدهای نانوایی ورامین به منظور بررسی وضعیت قیمت و وزن چانه انواع نان ، نحوه میزان مصرف و عرضه آرد خبازی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور اعضاء کارگروه آرد و نان از ۸ واحد نانوایی صورت پذیرفت.
وی در ادامه افزود : در این بازرسی ها ۴ واحد صنفی نانوایی با عنوان تخلف کم فروشی ، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی متخلف شناخته شدند که مراتب پس از تشکیل پرونده هایی جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی گردیدند.
میرزایی اظهار داشت : از اولویت های مهم کارگروه آرد و نان و کمیته نظارت این شهرستان نظارت بر کیفیت و پخت نان در جهت رضایتمندی شهروندان است که این نظارتها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت .
در پایان از همشهریان محترم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم رعایت اصول بهداشتی وهر گونه توزیع و جابه جایی مشکوک در ساعات غیر معمول آرد خبازی توسط واحدهای نانوایی با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده و مراتب را به این اداره منعکس نمایند.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 − 2 =

Top