افتتاح پروژه‌های هفته دولت در جوادآباد ورامین

?۴ پروژه ، صنعتی ، کشاورزی ، فرهنگی و آموزشی در جواد آباد افتتاح شد ?

 

?به گزارش ورامین تدبیر : با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، ۴ پروژه صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و آموزشی در بخش جوادآباد افتتاح شد.
?️حسن خدادادی بخشدار جوادآباد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۴ پروژه فوق با اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال در بخش جوادآباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

?️بخشدارجوادآباد تاکید کرد : این پروژه ها که در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و آموزشی در بخش جوادآباد اجرا شده است زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان جویای کار را فراهم خواهد کرد

?️وی در خصوص پروژه‌های افتتاح شده اظهار داشت: این طرح‌ها شامل ایجاد مرکز تولید قارچ، بهره برداری از سیستم آبیاری تحت فشار، افتتاح کارخانه تولید چربی صنعتی، احداث سالن هم اندیشی در اداره آموزش و پرورش جوادآباد و مدرسه خیرسازی ابتدایی در روستای علی آباد محیط است که با حضور معاون استاندار افتتاح گردید.

خدادادی افزود: کارخانه تولید چربی که از ضایعات کشتار دام اقدام به تولید چربی صنعتی می‌کند با اعتباری بالغ بر ۱۷۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال احداث شده و برای ۳۸ نفر شغل ایجاد کرده است.

?️بخشدار جوادآباد گفت: واحد تولید قارچ و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار( تیپ و قطره‌ای ) نیز به ترتیب با اعتبار ۳۵ و ۱۹ میلیارد ریال احداث شده و با بهره برداری از این دو طرح برای ۵۵ نفر شغل ایجاد شده است.

?️وی اظهار داشت: سالن هم‌اندیشی شهید قاسم سلیمانی آموزش و پرورش جوادآباد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در زیربنای ۸۵ متر مربع احداث شده و ظرفیت ۳۰ نفر دارد.

?️در پایان بخشدار جوادآباد بیان کرد : همچنین مدرسه خیرساز سعدی روستای علی آباد محیط از توابع بخش جوادآباد نیز با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، با زیربنای ۲۲۵ مترمربع و در سه کلاس احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهار × 2 =

Top