ورامین پله پله از شهرهای اطراف عقب مانده است

به گزارش ورامین تدبیر ، حسین دهقان شهردار ورامین در نوزدهمین نشست طرح نهضت اطلاع‌رسانی مسئولان شهرستان ورامین با خبرنگاران اظهار داشت: بودجه شهرداری ورامین ۱۵۵ میلیارد تومان است که این میزان باید در زمینه های مختلف حقوق پرسنلی وهزینه های جاری، کارهای عمرانی و خدمات شهر صرف شود؛ درواقع اینگونه نیست که در یک دوره یا یک سال بتوان معجزه کرد.

وی با باین اینکه نیازهای شهر ورامین احصاء و اولویت بندی شده است، افزود: در کنار همه اقدامات زیباسازی، عمرانی و خدماتی، نیاز اصلی و راه خروج شهر ورامین از بن بست و ترافیک های سنگین راهسازی است و ایجاد و بهسازی مسیرهای دسترسی شهری باید از مطالبات اصلی مردم در همه دوره های مدیریت شهری باشد.

شهردار ورامین با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته حدود ۸۰ درصد از بوستان های محله ای بهسازی شده، تصریح کرد: پروژه ۳۰ متری قائم، ادامه کمربندی خلیج فارس و چهارمین ایستگاه آتش نشانی در بلوار کاظم آباد از جمله پروژه هایی است که در سال ۹۷ آغاز شده یا کلنگ زنی می شود و در سال ۹۸ با اعتبارات جدید تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در چند روز آینده کلنگ دو ورزشگاه بر زمین زده خواهد خورد و اعتبارات و بودجه لازم این دو ورزشگاه در بودجه سال ۹۸ دیده شده و همه این موارد با تعامل بین شورا و شهرداری صورت گرفته می‌گیرد.

دهقان با بیان اینکه درآمد حاصل از ارزش افزوده پرداخت شده به شهرداری ورامین در سال ۹۷ حدود ۵۰ میلیارد تومان بود، تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده پولی است که از جیب مردم و برای خدمت به مردم مصرف می‌شود تا رفاه و رضایتمندی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از تبلیغات سطح شهر در شأن مردم ورامین نیست، اداره فرهنگ و ارشاد باید به موضوع و تصاویر تبلیغات نظارت کند.

دریافت ۱۰۰ میلیارد تومان شهرداری ورامین از ارزش افزوده در سال ۹۸

جعفر اردستانی رئیس شورای شهر ورامین در طرح نهضت اطلاع رسانی مسوولین شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتقاد قلبی بنده نسبت به جامعه خبرنگاران این است که حضور خبرنگاران در مناطق و ناحیه‌های مختلف شهری و اطلاع رسانی در خصوص مشکلات از دغدغه خبرنگاران است و انتقاد باعث می‌شود که پیشرفت صورت گیرد.

وی گفت: حضور بیش از ۴۵ خبرنگار در شهرستان ورامین نشان از فرهیختگی مردم دشت ورامین است و باید از این پتانسیل به نحو احسن استفاده کنیم.

اردستانی افزود: شهر ورامین در حوزه بودجه خیلی محدود است، بدون بودجه نمی شود اقدامات عمرانی و رفاهی انجام داد و شهرداری باید خود درآمدزایی کند، میزان در آمد اقشار مختلف مردم ورامین مشخص است و باید با واقعیت ها کنار بیایم و نمی‌شود با اعتبارات محدود مشکلات فراوان شهر را حل کرد و نیاز به زمان بیشتر دارد و تمام کسانی که صاحب تریبون هستند باید وارد میدان شوند چراکه مشکلات شهر زیاد است.

وی با اشاره به درآمدزایی ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ورامین در سال ۹۸ از ارزش افزوده‌، خاطرنشان کرد: دشت ورامین پله به پله از شهرستان‌های غرب استان تهران در حال عقب ماندن است و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کند همه باید وارد میدان شوند تا مشکلات رفع شود.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

18 + پنج =

Top