نشست شورای اداری شهرستان ورامین برگزار شد

نشست شورای اداری شهرستان ورامین صبح امروز در فرمانداری شهرستان ورامین با حضور نماینده مردم، امام جمعه خیرآباد و روسای ادارات برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین به فرارسیدن سال‌روز انتصاب خود به عنوان فرماندار شهرستان ورامین اشاره کرد و ضمن ارایه گزارش عملکرد مبسوط این یک سال گفت :

در طول یک سال مسولیت این جانب به عنوان فرماندار شهرستان ورامین بازدید روستایی از تمام روستاها انجام شد که تاکنون ۹٠% مصوبات آن اجرایی و ده درصد دیگر در دست اقدام است‌.

?دو تذکر جدی فرماندار شهرستان ورامین

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین، در خصوص حجاب کارمندان خانم در ادارات تذکر داد.

مجید درویشی در این جلسه همچنین به استفاده غیر مجاز و شبانه از خودروهای دولتی در ورامین هشدار داد.

مردم معترض هستند

حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد در جلسه شورای اداری فرمانداری ورامین :

حساب اغتشاش‌گران جداست اما مردم معترض هستند نسبت به رفتار (غیرمسولانه‌ی) مدیران ادارات؛زیبنده‌ی دولت مردمی نیست که مدیرش از پشت میز به میان مردم نیاید.

 

به زودی چشم فتنه کور خواهد شد

?حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شریف دشت ورامین  :

?️دیروز در یک جلسه فشرده ١٢ ساعته همراه با تمام مسولین امنیتی کشور در کمیسیون امنیت ملی مجلس موارد مختلف را بررسی کردیم که ماحصل آن ‌شد که به زودی چشم این فتنه (که نسبت به سایر فتنه ها به لحاظ تمام جانبه بودن متفاوت بود) کور خواهد شد و ثبات به کشور باز خواهد گشت.

?️ وی در ادامه گفت:دشمن بسیار مایوس شد که نتوانست مردم را به میان مردم بکشاند اما این صبر و شکیبایی باید باعث شود که هر چه سریع‌تر نسبت به حل مسائل معیشتی مردم بکوشیم چرا که ناکارامدی‌ها به حدی بود که مردم حس کردند مسولین توان حل مشکلات را ندارند.

?️ نوش‌آبادی ضمن اشاره به بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب افزود: اگر نتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم،خیانت کردیم.

?️ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد:ما دیگر مماشات نمی‌کنیم چون تاکنون باید مسولینی که ناکارآمد بودند ناسزا می‌شنیدند اما متاسفانه شخص رهبر معظم انقلاب در این اغتشاشات مورد بیش‌ترین توهین قرار گرفت چون ایشان باعث منزوی نمودن آمریکا و اروپا شد پس تخریب معظم له در صدر دستور کار دشمنان به کار بسته شد.

نماینده ادوار مجلس تصریح نمود: چرا باید دستورات اصلی در خصوص تامین اعتبار و اجرای پروژه‌ی مترو از سوی مسؤل ارشد اجرایی کشور صادر شده اما از سوی مسولین پایین دستی با کارشکنی مواجه شود؟

?️ وی با اشاره به تداخل حریم راه‌آهن با پروژه‌ی مترو افزود : مسولین راه‌آهن که نفع شخصی ندارند و همه برای نفع مردم کار می‌کنیم و باید هر چه سریع‌تر مشکلات تبدیل قطارحومه‌ای به مترو حل شود تا این وضعیت اسفناک حمل‌ونقل و آمد و رفت مردم رفع شود.

 

شمس دادستان عمومی شهرستان ورامین در جلسه شورای اداری هم گفت:.

شاهد زحمات شبانه روزی فرماندار هستیم

باید از اتفاقات رخ داده به یک فرصت استفاده کردم

مردم از عملکرد برخی ادارات گلایه دارند

 

?به صراحت از قانون ترک وظایف استفاده خواهیم کرد /اگر مدیری نمی تواند باید برود.


این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هجده + 15 =

Top