منتخب مردم ورامین در مجلس یازدهم: تعامل شبکه بانکی و نظام مالیاتی با بخش تولید راه‌گشای جهش تولید است

نماینده منتخب مردم ورامین، قرچک و پیشوا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نقش شبکه بانکی و نظام مالیات و بیمه‌ای کشور در جهت تسهیل شرایط و تعامل با بخش تولید می‌تواند راهگشای مهّمی در راستای تحقق جهش تولید باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پیشوا، با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ با عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: تأکیدات رهبری مبنی بر اینکه «جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به ‌وجود آید» وظیفه همه مسئولان کشور را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه جهش تولید نیازمند عزم ملی، تعامل و هماهنگی فراگیر است تصریح کرد: بدیهی است که جهش تولید جز با جهش کار و تلاش فردی و جمعی که باید در سطح جامعه ایجاد ‌شود، رُخ نمی‌دهد.

منتخب مردم ورامین، قرچک و پیشوا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر اعم از دولت، مجلس، قوه قضائیه و رسانه‌ها بسترها و مشوق‌های مناسب برای بسط و گسترش فرهنگ کار و تلاش را فراهم کرده و پرکاری و تلاش مضاعف را در سطح جامعه به عنوان یک ارزش در بین آحاد مردم ترویج دهند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یازده − سه =

Top