عملیات احداث کمربندی جنوبی پاکدشت با شتاب بیشتر دنبال می شود

با اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ،عملیات احداث کمربندی جنوبی پاکدشت با شتاب بیشتر دنبال می شود .

عصر امروز جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت با حضور هادی تمهیدی فرماندار شهرستان ، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ،نگهبان مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ، ،معاون عمرانی فرمانداری ، بخشداران مرکزی و شریف آباد ، نمایندگان شهرداران و امام جمعه،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و مدیر پروژه کمربندی در دفتر فرماندار برگزار شد.

در این جلسه نگهبان مدیر کل راه و شهر سازی استان تهران با اعلام اختصاص اعتبار۵۰ میلیاردتومانی از سوی وزارت راه و شهرسازی از رفع موانع عمده اعتباری احداث پروژه خبر داد و گفت با تامین اعتبار مذکور، پروژه کمربندی پاکدشت با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت .
در این جلسه ترابی مدیر پروژه کمربندی با اشاره به عزم جدی پیمانکار پروژه برای ادامه عملیات احداث کمربندی از بهره برداری قطعه اول به طول ده کیلومتر تا یک ماه اینده خبر داد .

در این جلسه فرماندار شهرستان از روند تملک اراضی مسیر کمربندی ابراز رضایت کرد و از مالکینی که با مسئولین همکاری کردند قدردانی کرد .
قمی نماینده مردم پاکدشت نیز گزارشی از اقدامات و جلسات برگزار شده برای پیگیری رفع موانع پروژه کمربندی را به سمع اعضاء جلسه رساندند .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

18 − 2 =

Top