صدور ۳۴ پروانه بهره برداری در سال گذشته و سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ در ورامین

روابط عمومی اداره صمت ورامین از صدور ۳۴ پروانه بهره برداری در سال گذشته و سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ در ورامین خبر داد

به گزارش ورامین‌تدبیر ؛ حسن میرزایی رئیس اداره صمت ورامین ضمن گرامیداشت به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد مهم، از زحمات تمامی مدیران، کارکنان و سربازان جبهه تولید در حوزه صنعت و معدن شهرستان تقدیر کرد و افزود : از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ مجموع پروانه های بهره برداری صادر شده در شهرک های صنعتی برای واحدهای صنعتی تعداد ۳۴ فقره بوده است .
وی در ادامه افزود : پروانه های صادره اعم از طرح های ایجادی ، اصلاح پروانه ناشی از توسعه واحدهای موجود و صدور جواز تاسیس برای توسعه آتی واحدهای موجود که هم اکنون در حال ایجاد می باشد صورت گرفته است .

میرزایی اظهار داشت : مجموع سرمایه گذاری ایجاد شده بالغ بر ۳۵۱۰ میلیارد ریال و مجموع اشتغال ۳۰۵ نفر می باشد .

وی تصریح کرد : همچنین تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ یعنی ظرف مدت ۳ ماه آینده پیش بینی می شود ۱۴ فقره پروانه بهره برداری ناشی از طرح های ایجادی و توسعه ای با مجموع سرمایه گذاری ۲۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۰ نفر صادر شود .
میرزایی در پایان افزود : در طول زمان اعلام شده به منظور پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و در جهت رفع مشکلات ، بیش از ۱۵ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با ریاست فرماندار شهرستان با پیگیری مشکلات ۸۰ واحد تولیدی برگزار گردید که مشکلات واحدهای مذکور با ۱۲۵ مصوبه مورد پیگیری قرار گرفته است .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهارده − 7 =

Top