صحت نتایج انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان ورامین تایید شد

? صحت نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی ورامین مورد تایید هیات اجرایی و نظارت بخش قرار گرفت.

? سید سراج‌الدین تقوی‌ونکی بخشدار و رییس ستاد انتخابات بخش مرکزی ورامین از تایید صحت نتایج انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان ورامین خبرداد و اظهارداشت: به استناد ماده ۵۹ قانون انتخابات، نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای تابعه این بخش توسط هیات اجرایی و نظارت ستاد این بخش تایید شد.

? وی با اشاره به همکاری شایسته و قابل تشکر و قدردانی هیات نظارت بخش در همه فرایندهای قبل، حین و بعد از روز اخذ رای افزود: قانون محوری و رعایت حقوق الناس در همه امور انتخابات به عنوان محور کار ستاد انتخابات بخش مرکزی ورامین مورد تاکید و به‌خوبی مورد توجه عوامل اجرایی انتخابات قرار گرفت که نتیجه‌ی آن برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم انقلابی روستاهای تابعه‌ی این بخش شد .

? بخشدار مرکزی ورامین با بیان این‌که از همه پتانسیل‌های موجود برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و فراهم کردن حضور حداکثری مردم بهره گرفتیم عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این دوره از انتخابات کشور ، موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم به صورت ویژه و به‌خوبی در شعب اخذ رای مدیریت شد.

? رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات بخش مرکزی با قدردانی از هم‌کاری مطلوب همه عوامل اجرایی، بازرسی،نظارت، انتظامی و نظامی در برگزاری انتخابات اظهار داشت : حدود هزار نفر نیروی انسانی متخصص و باتجربه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در برگزاری انتخابات با ما همکاری داشتند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هفده − 2 =

Top