سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با مجید درویشی فرماندار ورامین دیدار کرد

پازوکی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به همراه معاونت های این سازمان با مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین دیدار کرد .

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،مجید درویشی ضمن تبریک انتصاب مهندس پازوکی به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی استان تهران گفت : شهرستان ورامین قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران می باشد و مجموعه جهادکشاورزی استان تهران باید مشکلات بهره برداران را با عنایت ویژه حل کند .
فرماندار ورامین با اشاره به وضعیت توزیع نهاده های دامی در شهرستان ورامین گفت: در حال حاضر ۱۴ تعاونی در شهرستان ورامین در مشغول فعالیت هستند که وظیفه توزیع نهاده های دامی را دارند که اعضای آن بین دامداران شهرستانهای پیشوا، قرچک و پاکدشت مشترک هستند و همین امر کنترل و نظارت بر توزیع نهاده را با چالش مواجه کرده است.
درویشی افزود :با توجه به تقسیمات کشوری که صورت گرفته است باید هرچه سریعتر جهت جلوگیری از سو استفاده های احتمالی اعضای این تعاونی ها بر اساس شهرستان ها تقسیم و سامان دهی شوند .
فرماندار ورامین با اشاره به پروژه انتقال آب تصفیه خانه تهران که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد گفت: باید مجموعه جهاد کشاورزی استان تهران و سازمان امور منابع آب برنامه ریزی لازم جهت طراحی و اجرای مسیر کانال های انتقال آب به مزارع ورامین را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و اعتبارات لازم در این راستا را پیش بینی نمایند.
مجید درویشی گفت: با توجه به قوانین جدیدی که در صادرات محصولات کشاورزی، در سال زراعی جدید باعث برگشت محصولات گلخانه‌ای از جمله فلفل شد، مجموعه جهاد کشاورزی باید با استفاده از ابزار های لازم جهت استمهال وام های بهره برداران کشاورزی اقدام لازم را بعمل آورد .
مجید درویشی در پایان با اشاره به مسائل مربوط به امور اراضی ،کالاهای تنظیم بازار،مسائل و مشکلات شهرک گلخانه ایی حصار گلی گفت :با توجه به اهمیت مسائل و مشکلات بخش کشاورزی در شهرستان ورامین مجموعه جهاد کشاورزی استان باید نگاه ویژه برای رفع آنها داشته باشد .

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

10 + 16 =

Top