دوران دفاع مقدس بزرگترین و معتبرترین دانشگاه کشور بود

مراسم گرامی داشت یادوخاطره شهداء
و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با سخنرانی سید سراج الدین تقوی‌ونکی بخشدار مرکزی ورامین به همت پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل(ع)حوزه ۱۳ رجب درمسجد صاحب الزمان(عج)
قشلاق امراباد ورامین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر بخشدار مرکزی ورامین در این آیین گفت :
بهترین تعریفی که از دوران دفاع مقدس شده است همانا تعریفی است که حضرت امام خمینی( ره) از دوران هشت سال دفاع مقدس ارائه داده و آن را #دانشگاه خوانده‌است. یعنی مکانی که در آن رشته‌های والای انسانی چون غیرت، استقلال، عزت،دفاع از خاک و ناموس و مقاومت در آن تدریس شد.

تقوی‌ونکی به ضرورت و اهمیت والای مقوله‌ی فرهنگ اشاره و تصریح کرد : فرهنگ آن‌چیزی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند : من حاضرم جانم را فدای #فرهنگ نمایم پس مهمترین کار مسولان مدعی پیروی از ولایت فقیه #کار_تمیز_فرهنگی است و در این میان تبیین فرهنگ‌شهادت از مهمترین مقوله‌های فرهنگی است.

نماینده عالی دولت در بخش مرکزی ورامین تاکید کرد : قدرت‌های جهانی هیچ‌گاه دوست‌ ما و خواهان مصالح ما نبودند و اکنون راه نجات ما همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان اقتصادمقاومتی مطرح کردند و در همین راستا کارجهادی می‌تواند مقاومت را به پیروزی منجر سازد البته این به معنای نفی تعامل صلح‌آمیز با جهان نیست و کشور ما همواره خواهان صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز با کشورهای جهان جز دولت غاصب صهیونیستی بوده است.

وی خاطرنشان کرد : تمام دولت‌های جمهوری اسلامی ( جز دولت خائن بنی‌صدر ) در حد توان خود به مردم خدمات شایان داشتند اما در دولت فعلی( دولت تدبیر و امید ) بیش‌ترین و بی‌نظیرترین خدمات در روستاها انجام شده و می‌شود چرا که از طریق بودجه‌های در قالب ارزش افزوده و با همت شوراهای نماینده مردم و دهیاران پرتلاش، همگان متوجه شده‌اند که چه مقدار تفاوت محسوس توسط این دولت در روستاها صورت پذیرفته است اما تا همین مقدار هم آن‌چنان که شایسته مردم لایق و صبور ایران است، خدمات لازم صورت نپذیرفته است که امیدواریم به یاری خدا بتوانیم آن‌چه در توان داریم “برای مردم”  به کار بندیم و این به معنای این است که نباید برای خدمات رسانی به مردم زمان و مکان خاص مشخص کرد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد : بخشداری مرکزی ورامین همواره اعلام کرده است که به عنوان نماینده دولت و نظام، فارغ از زمان اداری، به صورت تمام وقت در خدمت مردم عزیز می‌باشد.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یازده + شش =

Top