در خصوص نحوه اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین بی تدبیری شد و اقناع عمومی صورت نگرفت

‍ ‍ ‍ ما در خصوص موضوع سپنتا نیکنام ۶ماه با شورای نگهبان مذاکره کردم / کدخدایی با سعه صدر، ادله منطقی ما را بررسی کرد

? قاسم میرزایی‌نکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، عصر امروز در جمع جبهه هماهنگی اصلاح‌طلبان دشت ورامین به عنوان مهمان و سخنران ویژه شرکت کرد و گفت:
در خصوص نحوه اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین بی تدبیری شد و اقناع عمومی صورت نگرفت در صورتی که ما طرحی جامع در زمینه اجرای این طرح با همکاری نخبگان دانشگاه شریف آماده کرده بودیم که متأسفانه جناب رئیس جمهور نپذیرفت.

? نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند و فیروزکوه به ضرورت پافشاری و ادامه حضور و فعالیت محکم اصلاح‌طلبان در فضای سیاسی و اجتماعی کشور تاکید کرد و بیان داشت: برای ایجاد تغییر در جامعه چهار راه وجود دارد که ما به عنوان اصلاح‌طلب در هیچ کدام از این راه‌ها به جز “اصلاح تدریجی امور بر مبنای صندوق رای” نمی‌توانیم گام بگذاریم.

? عضو ناظر شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تأمین مالی تروریسم در مجلس گفت :اگر FATF تصویب نشود خیلی اوضاع ما در مبادلات جهانی سخت می‌شود به همین خاطر ما از مخالفان این لایحه می‌خواهیم که تبعات آن را به مردم توضیح داده و عاقبت آن را متقبل شوند .

?عضو هیات نظارت مرکزی بر انتخابات شوراهای دوره پنجم شهر و روستا گفت : در خصوص دفاع از رای مردم در موضوع سلب عضویت #سپنتا_نیکنام عضو شورای شهر مردم یزد حدود ۶ماه با شورای نگهبان مذاکره کردیم و جناب کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پس از بررسی دقیق ادله منطقی و مستندات ما بسیار در این زمینه سعه صدر به خرج داد و این تلاش‌ها در نهایت منجر به بازگشت وی به شورای شهر یزد شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

11 + 7 =

Top