برگزاری دومین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار سال ۱۳۹۸ شهرستان ورامین

دومین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار سال ۱۳۹۸ شهرستان ورامین با ریاست کاغذلو فرماندارشهرستان ورامین وبا دبیری میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت و با حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه ستاد تنظیم بازار در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، در این جلسه کاغذلو فرماندارشهرستان ورامین در نشست ستاد تنظیم بازار ورامین گفت : با توجه به در پیش بودن ایام محرم تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، نیاز سنجی شهرستان و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف این ستاد دانست .
کاغذلوبا تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.
شایان ذکر است در ادامه جلسه حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت نیز ضمن ارائه گزارش تحلیلی از وضعیت قیمت بازار از روند جذب و توزیع اقلام اساسی خبر داد و افزود : از ماه مبارک رمضان تا کنون میزان ۱۱۰۲ تن شکر تنظیم بازار جذب شده که از این مقدار ۹۰۲ تن شکر بین واحدهای تولیدی صنفی ، صنعتی و خانوار توزیع گردیده و مابقی نیز در حال توزیع می باشد .
میرزایی در ادامه افزود : میزان ۴۳۰ تن قند تنظیم بازار نیز جذب شده و همچنین ۹۱۲ حلقه لاستیک تنظیم بازار تا مردادماه مخصوص خودروهای نیسان ، خاور و کامیون توزیع گردیده است .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 + سیزده =

Top