برگزاری آیین اختتامیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین

آئین اختتامیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین، جشن میلاد سرداران کربلا و تجلیل از جانبازان شاغل در شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین با حضور پرشور مسئولان و جمعی روسای هیئت های ورزشی،معاونت ها، روسای سازمان ها، کارکنان و کارمندان شهرداری ورامین در سالن همایش های این شهرداری برگزار شد.

????به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین به مناسبت سالگرد شهدای دهم دیماه ورامین از دی ماه آغاز و تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب در رشته های مختلف نظیر دومیدانی، فوتسال، شطرنج، تکواندو، رزمی، بازی های بومی و محلی و… با مشارکت اداره ورزش و جوانان ادامه داشت و به اتمام رسید.

????علیرضا مومنی شهردار ورامین در این اختتامیه گفت:

????️ توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد بود

????️ اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری ورامین بسیار مورد رضایت شهرداری و شورا است، جا دارد از زحمات مدیریت، کارکنان و واحد های مختلف این سازمان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم؛ اقدامات شایسته ای در یک سال اخیر به همت این مجموعه یک دل و متحد در سطح شهر انجام شد.

????️ جانبازان شهداء زنده هستند و بسیار مفتخریم که در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین میزبان این عزیزان هستیم.

????️ اصحاب رسانه همواره در یک سال اخیر در کنار مدیریت شهری بودند و امید آفرینی طبق منویات مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف از جمله حوزه شهری را سرلوحه کار خود قرار دادند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

3 × 1 =

Top