اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در ورامین

فرمانده انتظامی ورامین از اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر و کشف یک کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۳ خرده فروش در این راستا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ، سرهنگ”جعفر شمس بیرانوند” اظهار داشت: در راستای مطالبات بحق مردم و تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور طرح مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر با اخذ ۵۲ فقره حکم قضایی و در ۸ منطقه آلوده و جرم خیز شهرستان طی ۴۸ ساعت به اجراء در آمد.
این مقام انتظامی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و شناسایی محل و مخفیگاه خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر افزود: بر اساس گزارشات و اطلاعات بدست آمده به صورت هدفمند و برابر قانون با خرده فروشان مواد مخدر برخورد خواهد شد.
وی تأکید کرد: پاسخ‌گویی به دغدغه مردم عزیز را اولویت کاری خود می دانیم و در این زمینه محکم، قاطع و در خورشأن شهروندان عزیز عمل خواهیم کرد.
سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ، مقدار یک کیلو و ۳۰۰ گرم انوع مواد مخدر کشف و همچنین ۲۳ خرده فروش و ۶ معتاد متجاهر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه نمی دهد تا امنیت و آرامش در جامعه مختل شود و انتظار داریم تا مردم عزیز هم ضمن همکاری مستمر با پلیس در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

شانزده + چهارده =

Top