اولین بیمار کرونایی از بیمارستان شهید مفتح ورامین ترخیص شد

رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین با اعلام خبر ترخیص اولین بیمار کرونایی گفت: ۱۹ بیمار محتمل و مشکوک در این بیمارستان بستری هستند.

به گزارش ورامین تدبیر، بهرام چوبان رئیس بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در چین دو ماه در آماده باش بودیم و با مانورهای مختلف آمادگی لازم را کسب کردیم.

 وی با اشاره به اینکه یک هفته به طور مستقیم با بیماران کرونا درگیر هستیم، ادامه داد: ۲۹ بهمن‌ماه یک بیمار داشتیم که نتیجه تست کرونا وی مثبت شد و مراحل درمانش در آی‌سی‌یو ادامه یافت.

رئیس بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین با بیان اینکه مدتی مریض‌های خود را به تهران اعزام می‌کردیم، خاطرنشان کرد: با دستوالعمل وزارت بهداشت بیمارستان مفتح با اختصاص یک بخش قرنطینه و ایزوله به پذیرش بیماران پرداخت.

چوبان به ۱۹ بیمار محتمل و مشکوک در این بیمارستان افزود: با رعایت دستوالعمل وزارت بهداشت مثل خود مراقبتی و شستشوی دست، نخوردن، خودداری از تجمع و سفرهای غیرضروری و در خانه ماندن می‌توان این شرایط را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه این بیماری جدی ولی نگران کننده نیست و ۸۰ درصد مبتلایان خوب می‌شوند، یادآور شد: شهروندان اگر علائمی داشتند برای مشاوره با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.

مدیر بخش کرونای بیمارستان نیز در ادامه با اعلام خبر ترخیص اولین بیمار کرونایی ابراز داشت: از بیماران در این قسمت قرنطینه مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهیم که استرس دارند ولی با توضیحات و روابط کادر درمانی این بخش و مهم‌تر ترخیص یک بیمار شرایط بهتر شده و متوجه شده‌اند که کرونا آخر خط نیست.

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهار × یک =

Top