افزایش قیمت نان در ورامین رسما آغاز شد

?پس از کش و قوس های فراوان؛ افزایش قیمت نان در ورامین رسما آغاز شد

?به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر حسن میرزایی رئیس اداره صمت ورامین اظهار داشت: با برگزاری جلسه هماهنگی تعیین قیمت نان و بررسی وضعیت فعالیت واحدهای نانوایی آزادپز و دولتی، هزینه های جاری، افزایش قیمت آرد و سایر نهاده ها، قیمت نهایی نان بربری، سنگگ، تافتون و لواش تعیین و به منظور تأئید به استانداری ارسال شد.

وی گفت: بر این اساس، قیمت نان بربری دولتی با وزن چانه ۵۵۰ گرمی از۶۰۰ به هزار تومان، سنگگ دولتی با وزن نان خشک ۴۰۰ گرمی از ۷۰۰ به ۱۱۰۰ تومان، تافتون دولتی با وزن چانه ۲۳۰ گرمی از ۳۵۰ به ۵۰۰ تومان ونان لواش دولتی با وزن چانه ۱۵۰ گرمی از ۲۰۰ به۳۰۰ تومان افزایش یافت.
میرزایی افزود: همچنین در واحدهای آزاد پز، قیمت نان سنگگ با وزن نان ۴۳۰ گرم از ۱۲۰۰ به ۱۵۰۰ تومان، بربری با وزن چانه ۵۸۰ گرمی از ۸۰۰ تا هزار تومان به ۱۳۰۰ تومان، نان تافتون با وزن چانه۲۳۰ گرمی از ۵۰۰ به ۸۰۰ تومان، و قیمت نان لواش با وزن چانه ۱۷۰ گرمی از ۲۰۰ به۴۰۰ تومان افزایش یافت.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین تأکید کرد: با ابلاغ قیمت های جدید، طرح تشدید نظارت بر واحدهای نانوایی شهرستان ورامین اجرا شده و با هر گونه تخلف اعم از کم فروشی و گرانفروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی برخورد شده و بر کیفیت پخت نان نظارت میشود.
وی گفت: در حال حاضر ۳۵۰ واحد نانوایی در مناطق مختلف شهرستان ورامین مشغول به فعالیت مییاشند که ۱۱۰ واحد آزاد پز و مابقی دولتی میباشند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

20 + 11 =

Top