استخدام ۳۰ هزار و ۲۹۰ نفر در ۲۲ دستگاه اجرایی

معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی از استخدام ۳۰ هزار و ۲۹۰ نفر در ۲۲ دستگاه اجرایی از طریق آزمون مشترک فراگیر در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای سید صدرالدین صدری نوش آبادی در گفتگو با رسانه ملی گفت: بیشترین سهمیه استخدامی با ۱۸ هزار و ۹۳ نفر مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.
وی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزشکی، ​ ۹ هزار و ۴۱۶ سهمیه و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی با یک هزار و ۲۰۰ نفر سهمیه در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: یک هزار و ۵۸۰ سهمیه استخدام نیز برای ۱۹ دستگاه دیگر در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: نام نویسی برای شرکت در هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز سوم مهر ماه آغاز می‌شود.
آقای صدری نوش آبادی گفت: داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین آزمون استخدامی کشور تا دوازدهم مهر ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.sanjesh.org نام نویسی کنند.
وی افزود: این مدت و مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشوردر ادامه از همه داوطلبان خواست ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.
وی افزود: حداقل و حداکثر سن برای شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی به ترتیب ۲۰ و ۴۵ سال است.
آقای صدری نوش آبادی اضافه کرد: سن دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم ۲۵ سال، فوق دیپلم ۳۰ سال، لیسانس ۳۵ سال، فوق لیسانس ۴۰ سال و دکتری ۴۵ سال در دفترچه آزمون قید شده است.
وی تصریح کرد: این آزمون ۳۰ آبان ماه سال جاری بصورت سراسری در کشور برگزار خواهد شد.
معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور یادآورشد: سهمیه‌های قانونی در هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی برای ایثارگران و معلولان به ترتیب ۳۰ و ۳ درصد در نظر گرفته شده که باید بطور حتم رعایت شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 × یک =

Top