استاندار تهران : فلسطین نماد مبارزه حق و باطل

محسن منصوری استاندار تهران در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان ورامین گفت :مسئله فلسطین نماد مبارزه حق و باطل است و با اتحاد همه کشورهای اسلامی حل خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،محسن منصوری استاندار تهران در جمع راهپیمایان مردم شهرستان ورامین گفت: بعد از وقفه دو ساله امروز شاهد حضور چشمگیر و خیره کننده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم و این سنت حسنه معمار کبیر انقلاب اسلامی بعد از چندین دهه نشان دهنده علاقه مردم به مبانی و اصول انقلاب اسلامی دارند

وی افزود: حاج قاسم شهید آزاد سازی راه قدس است و این شهید بزرگوار اساس مبارزه خود را برای براندازی این غده سرطانی گذاشته بود و اساسا مسئله قدس برای نظام ما مسئله راهبری و استراتژیک است و به فرموده رهبری معظم مسئلهم فلطسین باز کننده راه فرج برای ما است.

منصوری تصریح کرد: صدر مطالبات ما از مجامع حقوق بشری مسئله فلسطین است و بدانیم فلسطین خط مقدم مبارزه با کفار جهان است و امسال با توجه به حرکات جوانان فلسطینی شاهد انتتفاضه جدیدی هستیم که خواب را از این رژیم کودک کش گرفته است.

استاندار تهران بیان داشت: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی امریکا در منطقه پایه گذاری شد ولی حزب الله و مسلمانان با پشتوانه نیروی الهی این غده چرکین را به زودی از بین خواهد برد.

وی گفت: دنیای اسلام و ایران اسلامی قطعا بر حق مردم فلسطین پافشاری خواهد کرد و قدس و مسجد الاقصی که معراجگاه پیامبرص بوده و هدف گذاری ما مشخص خواهد بود و برای این محو کامل راهبردی جدی خواهیم داشت و مسئله فلسطین نماد مبارزه با حق و باطل است و با اتحاد همه کشورهای اسلامی حل خواهد شد.

وی با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی که همنوا با حکام رژیم صهیونیستی شده اند بیان داشت: در سنوات قبل و مذاکرات صورت گرفته برای حل مسئله فلسطین تنها ۴ درصد از سرزمین فلسطین در اختیار مردم خودش قرار می گرفت و این مذاکرات ضعف رهبران مذاکره کننده بود.

منصوری ادامه داد» امروز جریان مذ اکره متفاوت است و جوانان فلسطین خودشان پای کار امده اند و مشتاقانه به مبارزه با اسرائیل امده اند

استاندار تهران اظهار داشت: روز قدس یعنی منظم سازی جریانی که عاشق مبارزه با استکبار جهانی است که مهندسی این کار بزرگ با امام راحل بوده است و ادامه دهنده آن با مقام معظم رهبری است که شکوه آن باز هم حماسه ساز است.

منصوری تصریح کرد: بعضی کشورهای سقیف منطقه که دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند بدانند روزی خودشان در گردآب مستکبرین و صهیونیست ها قرار خواهند گرفت و این سنت شکنی زشت باید متوقف شود.

استاندار تهران برگزاری راهپیمایی ها را بسیار موثر دانست و افزود: اینکه مردمی مومنانه با زبان روزه عزم مبارزه و حق طلبی می کنند بسیار الهی است و قطعا خداوند متعال به این فریادهای حق طلبی نگاه ویژه ای خواهند داشت.

وی عنوان کرد: ایده خاور میانه بزرگ و از نیل تا فرات برای تصاحب کشورهای این منطقه توسط اسرائیل است ولی برخی کشورهای بی غیرت با سران نالایق خود می خواهند زحمات شهدای قدس و مقاومت را بر باد دهند و اصلی و فرعی کردن موضوعات راهبرد جدی دشمن است.

استاندار تهران در خصوص مسائل کشور نیز گفت: برخی ها با فضاسازی سنگین در فضای مجازی سعی در القا مشکلات ساختاری در کشور دارند و این هدف گذاری بر این است که ما از درون پاچیده شویم تا از موضوعات بزرگی مانند فلسطین غافل شویم

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی انصافا دارند غم مشکلات اقتصادی را مردم می خورند و در این خصوص اجازه کمترین ریخت و پاش را برای دولت نمی دهند و این دروغ محض است که سفرهای دولت هزینه بر است و این سفرها برای حل مشکلات مردم و با کمترین هزینه صورت می گیرد.

منصوری حل مشکلات اقتصادی را هدف جدی دولتمردان دانست و تصریح کرد: دولت عزم جدی برای حل مشکلات دارد و ریاست جمهور و وزرا شبانه روز با پیگیری خود بدنبال کمتر شدن مشکلات هستند و برخی ساختارها در این خصوص نیازمند جراحی هستند.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هجده − 16 =

Top