همه پرواز‌ها به مقصد و از مبدا انگلیس لغو شد

وزیر راه گفت: با توجه به شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا، با درخواست وزیر بهداشت پرواز‌های رفت و برگشت انگلیس فعلا به مدت دو هفته لغو شده و فروش بلیت این پرواز‌ها غیرقانونی است.

به گزارش ورامین تدبیر ؛ آقای محمد اسلامی در حاشیه مراسم بهره برداری از ۸۹ پروژه ریلی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: شب گذشته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وزارت راه و شهرسازی خواهان اقدامات سختگیرانه تری برای ورود مسافران از مبدا انگلیس شده بود که ما دیدیم اقدامات سختگیرانه مفهمومی ندارد و لذا با توجه به توصیه اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی که خواهان مراقبت بیشتر از ورودی‌های کشور شده بودند، تصمیم گرفتیم پرواز‌های رفت و برگشت انگلیس را فعلا به مدت دو هفته تعلیق کنیم.

وی اضافه کرد: تیم پزشکی وزارت بهداشت هم اکنون در فرودگاه امام خمینی مستقر است و نوتام مربوطه نیز صادر شده است که باید همه مسافران ورودی به کشورمان قبل از پرواز، تست کرونا داده باشند و پاسخ تست نیز منفی باشد.

اسلامی گفت: در این خصوص، اقدامات ما تشدید شده است و کنترل‌ها را بیشتر خواهیم کرد تا سلامت مردم از این مسیر با خطر مواجه نشود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص تسهیلات کرونایی شرکت‌های زیان دیده افزود: تاکنون ۷۰ درصد شرکت‌های حمل و نقلی وام کرونایی خود را دریافت کرده اند و هیچ تبعیضی بین شرکت‌ها نبوده و همه شرکت‌ها در یک فهرست به بانک‌ها معرفی شده اند.

اسلامی ادامه داد: شرکت‌ها باید خود را با مقررات بانکی وفق داده و تضمین مورد نیاز بانک‌ها را تامین کنند چرا که بانک‌ها تسهیلات را بدون تضمین نمی‌دهند و پر مشکل‌ترین شرکت حمل و نقلی، شرکت رجا بود که مشکلش در آستانه حل شدن است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

نه − 9 =

Top