هزار و ۵۵۰ خودروی ناقض محدودیت تردد در ورامین جریمه شدند

جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد

به گزارش ورامین تدبیر، حسین کاغذلو اظهار داشت: محدودیت‌های هوشمند کرونایی همزمان با سراسر کشور از ابتدای آذرماه در شهرستان ورامین آغاز شد و با توجه به شرایط نارنجی اعلام شده در شهرستان، محدودیت فعالیت مشاغل ۳ و ۴ ، ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در این شهرستان اجرا گردید.

وی گفت: از زمان اجرای این طرح تا کنون، هزار و ۵۵۰ خودروی ناقض محدودیت تردد در ورامین و خودروهای عمومی که راننده آنان از ماسک استفاده نکرده بودند، جریمه شدند.

وی تصریح کرد: دوربین‌های هوشمند نصب شده در شهرستان و نیز دو گروه از پلیس راهور با حضور در مناطق مختلف نسبت به اجرای دقیق این محدودیت اقدام می‌کنند و این نظارت تا پایان اجرای این طرح که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود، ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر لزوم پایبندی تمامی مشاغل به اجرای محدودیت‌های کرونایی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: در برخورد با نقض کنندگان قانون و کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، کوتاهی نمی‌شود و اتحادیه‌های صنفی موظفند تا متخلفین را به پلیس اماکن معرفی و سریعا نسبت به پلمب آنان اقدام کنند.

کاغذلو تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تا کنون، ۱۲۸ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف شهرستان ورامین گفت: این طرح با همکاری ۱۸۰ پایگاه بسیج و ۳۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان با مشارکت شبکه بهداشت و درمان ورامین اجرا می‌شود که نتایج این طرح مهم را می‌توان در کاهش ورودی بیماران سرپایی و بستری به بیمارستان‌های شهید مفتح و شهدای ۱۵ خرداد مشاهده کرد.

فرماندار ورامین افزود: از ابتدای هفته جاری و تا کنون در قالب این طرح از ۴۷ نفر تست کرونا گرفته شده که از این تعداد ۲۴ نفر تست سریع و ۲۳ نفر تست PCR گرفته شده است.

وی افزود: ارائه حمایت‌های بهداشتی درمان از ۴۱ خانواده، ارائه ۱۵ بسته حمایتی معیشتی و قرنطینه خانگی ۱۵ نفر از دیگر اقدمات صورت گرفته در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان ورامین طی هفته جاری است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

5 + نه =

Top