برخی از تصمیم های ستاد ملی کرونا غیرقابل توجیه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با وجود آن که به عنوان اطاعت از رهبر معظم انقلاب، در برگزاری مراسم مذهبی و مناسبت‌های ملی تابع ستاد ملی کرونا هستیم ولی برخی از تصمیم های این ستاد غیر قابل توجیه و دفاع است.

 

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری ایام الله دهه مبارک فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در استان و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، باز هم می‌توان برای بزرگداشت ایام الله برنامه ریزی دقیق و قابل اجرایی داشت.

وی افزود: یادآوری ایام الله و روزهای تاریخی و سرنوشت ساز کشور، وظیفه‌ای دینی، ملی و انقلابی است و هر کس در برابر برگزاری مراسم بزرگداشت این مناسبت‌های مهم انقلاب مانع تراشی کند، باید در پیشگاه خدا و خلق پاسخگو باشد.

محمودی گفت: اگر چه ما در راستای اطاعت از  فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تابع نظرات ستاد ملی کرونا بوده و خواهیم بود ولی برخی تصمیم های این ستاد را در برگزار نشدن مراسم، غیر قابل دفاع و توجیه می دانیم و لازم است تا در این تصمیم‌گیری‌ها، از نظرات کارشناسان امر نیز استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: با توجه به در پیش بودن مناسبت‌های مهمی نظیر دهه بصیرت، ایام الله ۹ دی، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهادت شهید فخری زاده، لازم است تا برای بزرگداشت این ایام، پیش بینی مناسب را انجام داد و کارگروه‌های تخصصی، برنامه‌های عملیاتی خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ۲۵ کارگروه تخصصی، برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر را بر عهده دارند تا این ایام با شکوه هر چه بیشتر گرامی داشته شود.

محمودی افزود: با وجود گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هرچه از عمر این انقلاب می گذرد، اثرات و برکات آن بیش از پیش نمایان شده و مسیر برای رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هموارتر می‌شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

7 + 14 =

Top