هدف از توطئه اخیر در کشور از بین بردن زیر ساخت های نظام بود.

امام جمعه خیرآباد ورامین :هدف از توطئه اخیر در کشور از بین بردن زیر ساخت های نظام بود.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، امام جمعه خیرآباد گفت: هدف از توطئه این بود که با آشوب و اغتشاش و قتل و غارت و بستن راه‌های حیاتی و از بین بردن زیرساخت‌های نظام، کشور را به زانو در بیاورند و در نتیجه محور مقاومت را از پای در بیاورند، لذا ابتدا از لبنان و سپس عراق آغاز کرده و مرحله سوم کشور اسلامی ایران بود که بحمدالله با الطاف الهی و رهبری بی نظیر مقام ولایت و بصیرت مردم، این توطئه خنثی شد و در دو کشور دیگر نیز حاصلی در بر نداشت.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر طزری در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته خیرآباد اظهار داشت: در روایات متعدد از ائمه معصومین(ع) آمده است که چند کار بهترین نوع صدقه است؛ نوع اول صدقه به نزدیکان است یعنی انسان در صدقه دادن ابتدا از خویشان خود شروع کند و سپس به سراغ دیگران برود.
وی افزود: نوع دوم صدقه آن است که انسان با گفتن حرف حق و یا گفتاری که مشکلی را از برادر دینی حل کند یا شفاعت برادر دینی خود را کند و یا عمل مفید به برادران دینی خود بیاموزد است و نوع سوم صدقه افضل آن است که انسان در حالی که خود اوضاع اقتصادی خوبی ندارد صدقه بدهد مانند جریان حضرت علی (ع)که آنچه را که خود نیاز داشتند به دیگران هم دادند.
امام جمعه خیرآباد با اشاره به دیدار بسیجیان کشور با مقام معظم رهبری گفت: ایشان ضمن تشکر عمیق از ملت بزرگ ایران که بار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و پرده از وقایع اخیر برداشتند آن را یک توطئه بزرگ و پیچیده دانستند که سال‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند و با هزینه‌های سنگین بعضی از کشورهای منطقه و با نقشه عبری و آمریکایی اجرا شد اما بصیرت مردم و قدرت نظام ظرف ۴۸ ساعت بساط این توطئه را بر هم پیچید.
وی بیان کرد: هدف از توطئه این بود که با آشوب و اغتشاش و قتل و غارت و بستن راه‌های حیاتی و از بین بردن زیرساخت‌های نظام، کشور را به زانو در بیاورند و در نتیجه محور مقاومت را از پای در بیاورند، لذا ابتدا از لبنان و سپس عراق آغاز کرده و مرحله سوم کشور اسلامی ایران بود که بحمدالله با الطاف الهی و رهبری بی نظیر مقام ولایت و بصیرت مردم، این توطئه خنثی شد و در دو کشور دیگر نیز حاصلی در بر نداشت.
طزری گفت: آنچه مهم است عبرت هایی است که باید از این حادثه گرفت؛ اولاً دشمن مانند مگس است که بر روی زخم می نشیند لذا باید از انجام هرگونه کاری که باعث ناراحتی و نارضایتی می شود مسئولان خودداری کنند و اگر قرار است کاری صورت گیرد مردم مطلع باشند.
وی تصریح کرد: باید زخم ها التیام یابد اگر نواقصی وجود دارد که هست این نواقص برطرف گردد و از مردم عذر خواهی شود.
خطیب جمعه خیرآباد خاطرنشان کرد: به جای آنکه فرافکنی کنیم و اشکالات را بر عهده دیگران بیندازیم و به دوگانه سازی های کاذب روی بیاوریم، از فرصت باقی مانده در جهت خدمت به نظام تلاش مضاعف کنیم.
طزری ادامه داد: باید آسیب ها ارزیابی و نقاط ضعف برطرف شود غافلگیری های اولیه نشان داد که دچار حفرهای اطلاعاتی هستیم این حفره ها شناسایی شود و همچنین شبکه ملی اطلاعات باید هرچه سریعتر راه اندازی و آماده شود.
وی در پایان تاکید کرد: از مکر و دشمنی در تمام حالات حتی در لحظات پیروزی قابل نشویم چرا که دشمن از هر لحظه و از هر ضعف مدیریتی استفاده لازم را می برد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

16 − 16 =

Top