مدارس استان تهران فردا تعطیل شد

?به دلیل افزایش آلایندگی هوا مدارس استان تهران بجز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد

?محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استاندار تهران در جلسه‌ کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر تهران اظهار داشت: به دلیل افزایش میزان آلایندگی هوا مدارس استان تهران به جز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه در تمامی مقاطع فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

?وی افزود: تردد کامیون‌ها در سطح استان تهران ممنوع است و در این خصوص نیز پلیس راهور با جدیت در ورودی وخروجی‌های شهر حضور دارند.

?معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به میزان آلایندگی هوا از شهروندان تقاضا می‌شود که از سفرهای غیرضرور در سطح شهر پرهیز کنند و از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنند.

?تقی‌زاده یادآور شد: پلیس راهور به شدت با خودروهای دودزا در سطح شهر نیز برخورد خواهد کرد.

?وی از مدیران دستگاه‌ها خواست که جهت مرخصی مادران و کارمندان مساعدت کنند

***

?تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران به‌جز سه شهرستان فردا/ اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل

?در پی تداوم آلودگی هوا، تمامی دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران به‌جز سه شهرستان فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا شنبه تعطیل شد.

?محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران گفت: با توجه به بررسی‌های گزارش‌های دستگاه‌های مختلف و همچنین شاخص‌های آلایندگی در سطح استان تهران برای فردا شنبه نهم آذر ماه کلیه مدارس استان تهران در تمامی مقاطع (ابتدایی ، متوسطه اول و دوم) بجز سه شهرستان فیروزکوه، دماوند وپردیس تعطیل خواهد بود. پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک نیز فردا تعطیل خواهند بود.

?وی از مدیران دستگاه‌ها خواست که جهت مرخصی مادران و کارمندان مساعدت کنند.

?معاون استانداری تهران این را هم گفت که دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هم فردا تعطیل شدند.

?تقی‌زاده همچنین از اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل در تهران در فردا شنبه خبر داد

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

7 + هجده =

Top