نخستین نشست خبری شهردار قرچک برگزار شد

شهردار قرچک گفت: با اعتباری که دولت به شهرداری‌ها داده است توانستیم چهار دستگاه از اتوبوس‌های فوق فرسوده شهر را بازسازی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، محسن خرمی شریف شهردار قرچک عصر امروز در نشست خبری با اصحاب‌ رسانه، اظهار کرد: دو منطقه فردیس قرچک و شهرک پوئینک در اولویت کاری شهرداری قرار دارد چرا که به علت نبود سرانه‌های عمومی شهرداری نمی توانست خدماتی مناسب در شأن مردم آن محله داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر در شهرک فردیس سرای محله افتتاح شده و سالن ورزشی چند منظوره نیز پیشرفت ۲۰ درصدی و نیز سرای محله و فرهنگسرای بزرگ شهر نیز در محله پوئینک احداث و در نهایت در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار قرچک گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم شهرستان قرچک، نبود ایستگاه راه آهن در شهر قرچک بود که در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار تهران در قرچک برگزار شد،‌ ساخت ایستگاه راه آهن قرچک به شهرداری واگذار و مطالعات اولیه ساخت ایستگاه راه آهن آغاز شد و به زودی تجهیز و به بهره برداری می‌رسد.

خرمی شریف با اشاره به ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: دولت در شش ماه گذشته اعتباری را به شهرداری‌ها اختصاص داد که شهرستان قرچک هم از این موضوع مستثنی نبود توانستیم چهار دستگاه از اتوبوس های فوق فرسوده شهر را بازسازی کنیم و به‌زودی فعالیت شان را شروع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برای مرمت و بازسازی این چهار دستگاه ناوگان حمل و نقل ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار قرچک اضافه کرد: داشتن سینما یکی از مطالبات اصلی شهر قرچک بود که امید است در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به برخی نیازهای شهرستان بیان کرد: کمربندی شمالی قرچک کمربندی مهمی است که سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا را به هم متصل می‌کند که گره بزرگی از ترافیک دشت ورامین را مرتفع خواهد کرد.

خرمی شریف گفت: یکی دیگر از مطالبات اصلی مردم شهرستان قرچک بحث ایجاد آرامستان بود که این مهم در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار در دستور کار قرار گرفت که ۴۰ هکتار آن در مرحله اول به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: طرح تفصیلی شهر قرچک در سال ۱۴۰۱ مورد بازنگری برای پنج سال آینده قرار می‌گیرد و ممیزی املاک قرچک در حال انجام است و بعد از پروسه دو ساله به اتمام خواهد رسید.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

شش + 5 =

Top