فاز اول پارک اقوام قرچک آماده شد

شهردار قرچک:
فاز اول پارک اقوام قرچک آماده است/ جاگذاری آثار صنایع‌دستی و نمادهای اقوام ایرانی در پارک اقوام

شهردار قرچک از اتمام فاز اول پارک اقوام شهر قرچک خبر داد.

به گزارش ورامین تدبیر ، محسن خرمی شریف در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرداری قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پارک یکی از وعده‌هایی بود که در روزهای اول کاری داده بودم که هم‌اکنون فاز اول آن آماده است و به زودی وارد فاز دوم خواهد شد.
وی افزود: احداث پارکی با این عنوان با توجه به نام‌گذاری قرچک به نام ایران کوچک ضروری به نظر رسید و در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که هم‌اکنون پارک اقوام به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در حال انجام است.
این مدیر شهری بیان داشت: هم‌اکنون در شهرستان قرچک قومیت‌های مختلفی همچون آذری‌ها، لرها، کردها، گیلانی و مازندرانی، خراسانی‌ها و … سکونت دارند و آثار صنایع‌دستی و نمادهای هر استان برای همگرایی و همدلی بیشتر در این پارک جاگذاری می‌شود.
خرمی شریف تصریح کرد: فاز اول پارک اقوام قرچک با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان اجرایی شد و امیدواریم با اجرای فاز دوم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.
شهرداری قرچک گفت: فاز اول این پروژه شامل اجرای کف‌پوش، جدول‌گذاری، زیرسازی، آب‌نما، استخر آب، پیست دوچرخه سواری و … است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز قرچک در اولویت کاری مجموعه شهرداری قرچک قرار دارد و هر چه در توان داشته باشیم برای رفاه حال شهروندان به کار خواهیم بست.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

17 + 18 =

Top